Ha egy 125-ös motorba 50ccm-is blokkot rakok az úgy szabályos?
Mégis mi értelme lenne?
Az 50-es blokk alig bírná vonszolni a 125-ös blokknak épített vázat.
Beleszerelheted, csak éppen tényleg semmi értelme sincs. Egyrészt semmiféleképpen sem szabályos, mert szerkezeti átalakításnak minősül. Másrészt a már fentebb írtak miatt, jó ha 40-es tempót tud majd a motor, amit egy örökkévalóságnak fogsz érezni, mire eléri a váz többlettömege miatt, ráadásul mindezt dupla fogyasztás mellett. Tehát ha drágán akarsz motorozni egy lassú, lomha motorral, miközben a jogsidat is szeretnéd reszkírozni, akkor hajrá, lelked rajta.
Az upgradenek - bár az sem szabályos homemade kivitelben - legalább értelme van. Ilyen helyzetben ez downgrade, ennek még értelme sem sok van. Inkább add el a blokkot meg a vázat, és vegyél helyette egy normális 50ccm rotyogót, akkor jársz a legjobban.
Nem lesz bajod belőle, ha olyan motort vettél, amit 50-esként használtak, de közben 125-ös, és NEM lopott.
Az ilyen motorok 98%-a eltulajdonított gép, azért nincs rendszámuk.
Alvázszámot megsasolja, és ha a rendszerben van, nyertél pár éjszakát a cellában, a seggtágítás csak extra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!