Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kilométeróra visszatekerés a...

Kilométeróra visszatekerés a NAV -ot nem érdekli?

Figyelt kérdés

Nem rizsázok, 2 hónapja keresek külföldről behozott használt autót amiben nincs a kilométeróra visszatekerve, de nem találtam. A legtöbb kereskedő arra sem veszi a fáradságot, hogy alvázszám alapján lekérjen egy szerviz előélete amiből látszana, hogy egy 3 éves autó 1,5 éve 57 ezer kilométerrel javítva volt, akkor most lekopott kormánnyal árulja 61 ezer kilométerrel. Az irodában rakásban az üres kitöltetlen márka garanciapapírok. Forgalmi sehol majd jön, szervizkönyv kint maradt külföldön amíg az új elkészül. Tudom, hogy sok kilométerrel nehéz vagy lehetetlen eladni autót, de ez így egy nagy átbaszás amiért az életemmel is fizethetek!

Egyszer átvernek mert drágábban adják el autót mint amennyi a valós értéke, no de szabad ár van, ez még belefér.

Másrészt az elírást jogát fenntartják :) azt írnak mondanak amit akarnak.

Harmadrészt felelőtlen baleseti kockázatnak teszik ki a vásárlót mert valótlan műszaki adatokat közölnek az autóról.

Negyedrészt a vásárlót terhelik a javítás költségei amik a műszaki állapot miatt. Pl: kettős tömegű lendkerék. 80 ezernél.


Volt kereskedő aki megkérdezte, hogy hány kilométerrel kérem az autót.

Használt autón .hu-n 1 autó 2 kilométerállással 2 áron.

Másik kereskedő megmondta, csak olyan autót hoz be ami nemvolt szervizben, nyomozzak ahol akarok szervizkönyv nincs.

Egy ilyen kilométeróra visszateker akár 1 millióval is felnyomja az árat.


És vannak akik simán megveszik a 180 - 240 ezer kilométert futott Franci flotta-kezelt autót 50-70e kilométerrel.

Kifizetnek 1 millióval többet, majd rábeszélik őket egy jó bankhitelere amivel a másik 1 milliót kifizettetik és hab a tortán az autónak

a nagy szerviz költségei 200e km fölött, amit szintén neki kell fizetni.

A végére +3 milliót költ a szegény delikvens a 61km-t futott szalonállapotban lévő autójára.


Jelzem csak a külföldről behozott francia autókat néztem, amit láttam az egy hullagyalázással ér fel.

A NAV meg megbünteti a sarki vattacukorárust aki nem ad számlát a cukorka után.

Csak a nemtetszésemet fejeztem ki!



2014. aug. 21. 14:54
 1/7 anonim ***** válasza:
Ezért kell állapot alapján kocsit venni, és nem egy szám alapján.
2014. aug. 21. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Magyarországon kereskedőtől használt autót venni nagy rizikó. Esetleg márkakereskedőnél, akinek szervize is van, és magyar első forgalomba helyezett kocsit, aminek megvan a szervizkönyve.
2014. aug. 21. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
93%
Hát miért nem mész ki külföldre és hozol be magadnak amilyet szeretnél? Ennyi energiabefektetéssel már rég megjárhattad volna oda-vissza az utat. :)
2014. aug. 21. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Hááát az ukrán határon azért odafigyelnek elég rendesen az óraállásra. Persze nem azért, hogy ha később eladásra kerülne a sor, akkor a vevőt ne vezessék félre.


Csak átfutottam a kérdésben szereplő sok betűt, már fáradt vagyok.

Az a baj, hogy nem a NAVnak kellene ezzel foglalkozni, hanem az átlag embernek. Talán ha nem lenne ez a kilóméter buzulás itthon, akkor nem is számítana az óraállás.


De amíg az átlag vevőnek nem kell 150 000km-nél többet futott autó, és az is csak féláron, addig mit vársz? Egy 230 000-res szervizkönyves autót már már kb lehetetlen eladni, mert az már sokat futott... Inkább megveszi a másfélszer annyit futottat 130 000-re visszatekerve, és amikor fizetgeti a szervizszámlát akkor arra gondol, hogy " hogy ha ez ennyi, akkor a másik biztos duplája lenne" , közben meg a fele sem..


Az embereknek kis futású autó kell, olcsón, megkapják... :D

2014. aug. 22. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Napkiraly ***** válasza:
Ne nézz francia autókat használtan, azok 5 évig autók
2014. aug. 22. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Milyen autót ajánlanátok ?

- biztonság!

- alacsony fogyasztás 5-6 liter

- 5 személyes nagy csomagtér

- halálig

2014. aug. 24. 19:11
 7/7 anonim ***** válasza:

Aha, szóval lehetetlent akarsz... :D


Mi fogyaszt 5-6 litert és tágas?

Egy új, takarékos autó. De az egy bizonyos kor után csak több és több törődésre szorul, amíg meg nem unod. Ha nem sérül meg a felülete sehol és vigyázol rá, akkor rohadni nem fog túl hamar, köszönhetően a modern technikának.

Régi és tágas kocsik közül, főleg amikkel be lehet esetleg a napi használatot vállalni, bizony kevés érné be 5-6 liter között. Na meg a kasztni rohadása sem elhanyagolható. Utolsó négyzetmilliméterig homokszóratni és felépíteni rá egy közel tökéletes bevonatrendszert meg elég gazdaságtalan (főleg mert a régi autókat inkább bontatlan gyáriban szereti mindenki, ilyen miatt lehetetlenné válna a veterán minősítés [elvileg]).


Szóval a feltételek alapján - ha a túl sokáig használatról lemondasz - ez egy pár éves diesel lesz szerintem, és valszeg kombi.


Sőt, lehet pont az én autómat keresed: 2005-ös Focus, 261e km-rel, az eleje frissen újrafújva egy őz miatt, a küszöbök csendesen rohadnak, de még 1-2-3 év mire felszínre jön a baj, a légtömegmérőt cserélni kellene, a turbo meg lassan felújításra érett. De elmegy 5,2-5,3 liter gázolajjal 100 km-t. Sőt, múltkor jöttem virslikeréken haza több, mint 150 km-t 80-as tempóval, akkor végül 4,6-ra jött ki a fogyasztás.

A csavar csak annyi, hogy nem eladó. :P

2014. aug. 24. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!