Tuning 50-es vagy inkább gyári 125 ccm?
van egy Aprilia rs 50em, 80-as vashengerrel, sportkipufogóval, 19-es karbival, + egyéb finomság, anyagilag kb 240-250ben áll a motor, egész jól megy, az 50eseket vigyorogva veri, egy jó kis átmenet az 50es, és a 125 közt. ám sokan próbálnak lebeszélni erröl, hogy hosszú távon nem lesz jó a gép, mert nem bírja sokáig a többlet erőt amiben igazuk is van, és a gatyám rámehet, és inkább csinálnám meg a nagyobb jogsit, és egy 125ös-re lecserélni, ami kb ennek a teljesítménynek a duplája de ugye ott rendszám, műszaki stb többlet költség. dilemmába vagyok ez ügyben, ki hajt ilyen 125ös gépet ? mik a típushibái, és árban mennyiért lehet találni normális állapotút. neten nézegetve változók az árak, vagy 160ért, de van 5-600 ért is. mikre kell ezeknél a motoroknál figyelni ?
(CSAK APRILIA, ESETLEG CAGIVA MITO JÖHET SZÓBA)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!