A W212-es E-osztály megbízhatóbb lett, mint az elődök (W210 / W211)? És a W221-es S-osztály is megbízhatóbb lett mint az elődök (W140 / W220)?
még, majd lessz! es minel ujabb auto anal, tobb hiba lehetoseg, agyon bonyolitott, EU motorok, w140 se mindig penztemeto, csak megvan melyiket kell venni, 220 ban 2001 tol veszel az mar nem olyan bajos.
legutoljan pont 210 et neztem, nem volt rohadt, de teny h tudnak nagyon.
"Nem hülye kérdés, mert a W140-es egy pénztemető"
tényleg nem hülye kérdés de ez féligazság. A w140 az egy elég jó konstrukció, csak már régi, 16 éves a legfiatalab is, és lebiztosítozták már a negyrészét, meg megtették velük a Föld-Hold távolságot. A w140 fejlesztésébe rengeteg pénzt öltek, a w220-éba kevesebbet. "Legrosszabb" Ezek közül a W220. Abból csomó már légrugós, és rozsdál is, mattul a lámpája, nagyon bonyolult mindene. A w221 jobb már mint az elődje, de hát azok még nincsenek 10 évesek. A w210 az nem rossz autó, inkább a mercedeshez képest rossz korrozióvédelem a legnagyobb baja, faceliftesek már kevésbé rohadnak azért, az újabb modell meg már elég jó ebből a szempontból. A w212-ről megint nem nagyon lehet mit mondani tekintve hogy 5 éve jelent meg a modell...
Jót kell venni mindegyikből és akkor nincs probléma. 140-esbe 1,2-1,5 milla egy szép dízel vagy 3.2-es benzines. A nagyobb köbcentisből a jobb az drágább még.
W220 fölé nem érdemes menni. Kellőképpen modern kívül s belül.
Egy ismerősöm vett nemrég egy w221-est, de sokkal több az elektronika. Járműmérnök az ember, de mondta, hogy megbánta. W220-nál több dolgot lehet orvosolni.
W220-nál a légrugó az gyenge pont, 500k a javítás minimum. Ebbe nincs benne még a munkadíj. Nem romlik havonta el, de arra lehet számítani, hogy egyszer kell cserélni.
140-esnél ha nagy köbcentist (420-600) veszel akkor a kábelköteg elég. Mai nagy benzineseknél is előfordul. 2006-os A8-as 4.2-es is volt ilyen problémával az ismerősömnél.
Olvastam egy fórumon, hogy a későbbi 140-eseknél a kábelköteget egy kialakított "csatornában" vezették el, így javult jócskán a probléma.
W140-est tartják az igazi S osztálynak, golyópályás a kormánymű, dupla üvegek.
Cdi magasnyomású pumpával üzemel, nem olcsó a szervizelése. Személy szerint benzinest vennék. Használtan jobb darabok vannak belőle...
Előző vagyok!
Sose a legolcsóbbat vedd meg, mert a végén többe jössz ki és még utána is szereltetni kell. Sokan elkövették már ezt a hibát, meg is utálják így a márkát vagy az adott modellt.
Azzal számolj, ha veszel például egy w220-at akkor a költségek még mindig többe kerülnek. Cserébe egy nagyon komoly géped van...
W211 tip hiba elektro-hidraulikus fékrendszer. Mikor elsőnek olvastam róla nem hittem el , hogy ilyen okos mérnökök dolgozhatnak a mercinél. AMi jó azt mi a szarnak kell megváltoztatni.(hagyományos fékrendszer)
Szerencsére a W212-ben már elhagyták ezt a pillanatnyi elmezavart. De az ilyenek miatt kezd hanyatlani a Mercedes.
Hmm w220 asunk van hat csak annyit mondok hogy 420k km van rajta az elektronika szepen elment rajta turbo nem ment orvosolva lett meghat az automata valto is meghibasodott de megmondom oszinten az autoval nem volt torodve! Olaj nem volt a valtoba ontve ezert ment el... Ismerosomnek is van w200 a es nagyon szepen megy neki 350k kmel van neki szinten 3200 as dizel neki semmi baja nem volt az autoval 100k kmel vette azota is kifogastalanul megy neki! Es sem az enyembe sem az ovebe nem volt legrugo cserelve!!! Tokeletes alapotban vannak!
W210 esunk is volt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!