Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy 98as Opel Corsa B 1....

Megyjooo1 kérdése:

Van egy 98as Opel Corsa B 1. 0 kisautóm.1 éve nem használom. Most használnám, de nem indul. Miért? Aksi jó. Rendesen pörög. A benzinszűrőt ki iktattam és kifúvattam a csöveket levegővel.

Figyelt kérdés

Elméletileg dugulásom nincs. Vagy még is. A karbi -ig nem jön fel a benzin. Ötlet?


Lehet, hogy a benzintankban levő szivattyú beállt? (remélem nem)


2014. aug. 15. 17:59
1 2
 1/12 kata kata ***** válasza:
Ha nem szívja fel az üzemanyagot akkor a szivattyúd nem működik.Nézd meg a tank csatlakozóinál műszerrel,vagy steklámpával ,hogy gyújtás után kap e áramot.Ha kap akkor a benzinpumpád elromlott.Ha hozzáférsz valahogyan akkor vágd oldalba finoman,hátha elindul.
2014. aug. 15. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Elég sok oka lehet, az autó alkatrészeinek nem tesz túl jót ha sokáig egy helyben áll.


Mellesleg, a Corsa B 1.0-ban nem karburátor, hanem injektor van...

2014. aug. 15. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat. Igen injektoros. Rosszul írtam.

Most odáig eljutottam, hogy gyújtásra raktam az autót és kilámpáztam a szivattyú csatlakozásánál. De a lámpa meg sem villant. Gondolom a bizti táblánál lehet a probléma. De a biztosítékok jók. Tartozik valami relé ehhez a szivattyúhoz? ha igen azt hol találom? -Vagy valami más ötlet?

2014. aug. 16. 13:23
 4/12 kata kata ***** válasza:

Igen relézve van: [link]

Nézd meg az akksinál lévő (+sarunál)biztosítékokat is.Lehet,hogy csak kontakt hiba van valamelyik érintkezőnél.

2014. aug. 16. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:

Köszi a választ.

Most odáig eljutottam, hogy adtam neki egy külön tápot a szivattyúnak. Ha rá adom az áramot kattan egyet. Most akkor az jó? -vagy búgnia kellene folyamatosan?


Kiderült, hogy a relé jó. Annak is adtam egy külön tápot és behúz a tekercs (kattan).


Ez a szivattyú, járó motornál üzemel? -vagy elég neki a gyújtásra rakni?

2014. aug. 16. 16:30
 6/12 kata kata ***** válasza:
A szivattyú gyújtás után kap áramot álló motor mellett,és addig üzemel amíg fel nem tölti a rendszert,ekkor kikapcsol. .Ha beindítod a motort akkor végigüzemel amíg le nem állítod.Ha csak kattog és üres a benzincső a motortérben akkor nem működik.Zümmögnie kell amíg nem nyomja teli a csöveket az injektorig.Ütögesd meg a szivattyút.
2014. aug. 16. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.


A szivattyút kicseréltem, mert beállt teljesen. Persze előtte leteszteltem. Pörög és nyom rendesen. Ezek után jöttek a problémák. Beraktam a helyére, gyújtás és semmi. Meg sem nyekkent.

Megkerestem a relét. Gyújtásra rakom és nem hallani a kattanást. Azt hittem meg van a hiba. De mégse. Kipróbáltam, hogy adok neki egy külön feszültséget. De a relé működik. Kattan minden áram felvételnél.

Akkor mi lehet a probléma? - nem jöttem rá. Odáig eljutottam, hogy a szivattyú csatlakozásánál lehet az első problémám. Négyes csatinál rá mértem és érdekes dolgokat észleltem. Eleve 4 és 5 volt közötti áram jön hátra. Gondolom ez már baj.

A négyes csati két részre van felosztva. Kettő a szivattyúé, a másik kettő az úszóé. Az úszó részében van áram(üzemanyag óra rendesen mutatja).De a másik kettőben nem találok áramot.

Vissza térve a reléhez. Ha helyén van nem működik. Kihúzom áramot adok neki kattan. -nem értem:( A relé helyén rámértem, van áram (12v).Igaz azt sem értem, hogy ha gyújtásra rakom, nincs benne áram. Ha leveszem a gyújtásról megjelenik a 12 volt. Biztos így kell neki jónak lenni, mert 8 éve van nálam az autó de nem volt vele ilyen problémám. Szerelőnél sem voltam vele, hogy átkötötték volna. Sokat olvasgattam, és ajánlották, hogy cserélem ki a kűrt relével tesztelésként. De az sem vált be. Meg sem nyekkent.

2014. aug. 19. 11:20
 8/12 kata kata ***** válasza:
Műszerrel vagy steklámpával mérd ki a biztosítéknál,hogy ott van e feszültség gyújtás után.Az aksi pozitív sarunál lévő bizti táblánál is ellenőrizd le.Valahol kontakt hiba lesz. Kontakt spray-el fújd be az érintkezőknél vagy tisztogasd meg őket.
2014. aug. 19. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Igen, műszerrel mértem ki. Az összes biztit átnéztem újra. De sajnos semmi. Tudom célszerűbb lenne elvinni az autót szerelőhöz. De baj, hogy még oda sem tudok eljutni vele.


Akkor a relének jónak kellene lennie? Vagy a másik. A szivattyúnak van külön bíztie valahol a kocsi alatt?

Más ötletem már nincs. Szívesen fogadom az ötletedet ha van még.

2014. aug. 19. 13:20
 10/12 kata kata ***** válasza:

Nem a biztikre gondoltam ha nem a táblára.Van itt egy fórum üzemanyag szivattyú hibával kapcsolatban.Hátha..


[link]

2014. aug. 19. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!