Van egy 98as Opel Corsa B 1. 0 kisautóm.1 éve nem használom. Most használnám, de nem indul. Miért? Aksi jó. Rendesen pörög. A benzinszűrőt ki iktattam és kifúvattam a csöveket levegővel.
Elméletileg dugulásom nincs. Vagy még is. A karbi -ig nem jön fel a benzin. Ötlet?
Lehet, hogy a benzintankban levő szivattyú beállt? (remélem nem)
Elég sok oka lehet, az autó alkatrészeinek nem tesz túl jót ha sokáig egy helyben áll.
Mellesleg, a Corsa B 1.0-ban nem karburátor, hanem injektor van...
Köszönöm a válaszokat. Igen injektoros. Rosszul írtam.
Most odáig eljutottam, hogy gyújtásra raktam az autót és kilámpáztam a szivattyú csatlakozásánál. De a lámpa meg sem villant. Gondolom a bizti táblánál lehet a probléma. De a biztosítékok jók. Tartozik valami relé ehhez a szivattyúhoz? ha igen azt hol találom? -Vagy valami más ötlet?
Igen relézve van: [link]
Nézd meg az akksinál lévő (+sarunál)biztosítékokat is.Lehet,hogy csak kontakt hiba van valamelyik érintkezőnél.
Köszi a választ.
Most odáig eljutottam, hogy adtam neki egy külön tápot a szivattyúnak. Ha rá adom az áramot kattan egyet. Most akkor az jó? -vagy búgnia kellene folyamatosan?
Kiderült, hogy a relé jó. Annak is adtam egy külön tápot és behúz a tekercs (kattan).
Ez a szivattyú, járó motornál üzemel? -vagy elég neki a gyújtásra rakni?
Köszönöm a válaszokat.
A szivattyút kicseréltem, mert beállt teljesen. Persze előtte leteszteltem. Pörög és nyom rendesen. Ezek után jöttek a problémák. Beraktam a helyére, gyújtás és semmi. Meg sem nyekkent.
Megkerestem a relét. Gyújtásra rakom és nem hallani a kattanást. Azt hittem meg van a hiba. De mégse. Kipróbáltam, hogy adok neki egy külön feszültséget. De a relé működik. Kattan minden áram felvételnél.
Akkor mi lehet a probléma? - nem jöttem rá. Odáig eljutottam, hogy a szivattyú csatlakozásánál lehet az első problémám. Négyes csatinál rá mértem és érdekes dolgokat észleltem. Eleve 4 és 5 volt közötti áram jön hátra. Gondolom ez már baj.
A négyes csati két részre van felosztva. Kettő a szivattyúé, a másik kettő az úszóé. Az úszó részében van áram(üzemanyag óra rendesen mutatja).De a másik kettőben nem találok áramot.
Vissza térve a reléhez. Ha helyén van nem működik. Kihúzom áramot adok neki kattan. -nem értem:( A relé helyén rámértem, van áram (12v).Igaz azt sem értem, hogy ha gyújtásra rakom, nincs benne áram. Ha leveszem a gyújtásról megjelenik a 12 volt. Biztos így kell neki jónak lenni, mert 8 éve van nálam az autó de nem volt vele ilyen problémám. Szerelőnél sem voltam vele, hogy átkötötték volna. Sokat olvasgattam, és ajánlották, hogy cserélem ki a kűrt relével tesztelésként. De az sem vált be. Meg sem nyekkent.
Igen, műszerrel mértem ki. Az összes biztit átnéztem újra. De sajnos semmi. Tudom célszerűbb lenne elvinni az autót szerelőhöz. De baj, hogy még oda sem tudok eljutni vele.
Akkor a relének jónak kellene lennie? Vagy a másik. A szivattyúnak van külön bíztie valahol a kocsi alatt?
Más ötletem már nincs. Szívesen fogadom az ötletedet ha van még.
Nem a biztikre gondoltam ha nem a táblára.Van itt egy fórum üzemanyag szivattyú hibával kapcsolatban.Hátha..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!