Miért állt meg a Renault cliom (1992), az autópályán (leállt a motor)?
Sziasztok! Pár napja vettem egy Renault cliot (1992), baccara, automata váltós.
Nagyon gyengén ment, mintha a lovak elmentek volna nyaralni...de volt benne olaj, víz, minden működött, menjünk le a balcsira..Budapestről elindultam Siófokra.
44. kilóméterig jutottam kicsit kínlódva, mert 120-al csak úgy tudtam menni, hogy visszakapcsoltam 3-asba, felpörgettem a motort, és aztán megint D-be..mert amúgy gázadásra semmitse reagált.
Mentünk mentünk... kb 20 percig és egyszercsak szép finoman leesett a forulat, és leállt a motor.
Elvittem autószerelőhöz, aki megnézta elsőnek a biztosítékokat..minden rendben.
De nincs se gyújtás, már a relénél se, és az AC pumpa se megy.
Megnézte a riasztót is, hátha az blokkolt mindent..de nem.
A következő napokban elkezdik kiméregetni , mert a vezérlő számitógép nem akar kommmunikálni, pedig valami hibakódot jó lett volna kiolvasni (mondjuk nincs ilyen régi renault kábelük, csak egy Bosch átalakított valami).
A szerelő szerint ilyen nincs, hogy az AC pumpa és a trafó menjen el egyszerre, vezérlő elektronikára gyanakszik.
Van esetleg ötletetek?
Előre is köszi!
Namost az autószerelő szerint nagyon komoly baj nem lehet csak végig kell méregetni benne minden elektromos dolgot. Mert a számítógép benne nem kommunikál...3 cuccal is próbáltuk.
Azt mondta, hogy ez pont olyan hiba, hogy alapos műszaki ellenőrzés után sem feltétlen szűrhető ki.
Bármelyik autóval bármikor előfordulhat ilyesmi, főleg ha tele van zsúfolva elektronikával.
A kérdésem csak arra irányult, hogy láttatok e már ilyesmit, hogy se a számítógép nem kommunikál benne, se nemegy az AC pumpa, se gyújtás nincs..egyszerre?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!