Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen Passatban miért...

Volkswagen Passatban miért nincs igazán erős dizelmotor?

Figyelt kérdés
Szóval az új Passatban a legerősebb dizel 177 lovas. Emellett az Insignia kinál 195 lovas, a Mondeo pedig 200 lovas turbódizelt. Szerintem a Passatnak van annyi presztizse, hogy elkelne benne egy 200 lóerő körüli turbódizel, lehetőleg V6-os, pláne, ha azt nézzük, hogy már 2004-ben volt 180 lovas TDI Passat V6 motorral, most meg a 177 lovas 2 literes dizel a "kemény" autópályadöngető...

2014. aug. 10. 20:14
 1/9 anonim ***** válasza:
Az új Passatban 240 lovas a legerősebb diesel...
2014. aug. 10. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Bajer ***** válasza:
Jobb a kisebb motor mert kevesebbet fogyaszt. Aki nem nézi a fogyasztást az megveszi a több száz lovas benzines VW-t. Egy diesdel-nél elvárja a vásárló a kis fogyasztást.
2014. aug. 10. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

"Az új Passatban 240 lovas a legerősebb diesel..."


És tényleg, igazad van, de ezzel kapcsolatban csak egy cikket találtam, azt is úgy, hogy most mondtad. másképpen meg sem találtam volna.


"Jobb a kisebb motor mert kevesebbet fogyaszt. Aki nem nézi a fogyasztást az megveszi a több száz lovas benzines VW-t. Egy diesdel-nél elvárja a vásárló a kis fogyasztást."


Hát azért a Passatnál ez nem igy van.

2014. aug. 10. 20:52
 4/9 anonim ***** válasza:
A passát az inkább családi autó ,talán ezért,,
2014. aug. 10. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

minek a 200 Le?

Aki itthon használja bőven elég 100-130 Le.

Az kényelmes, biztonságos autózást nyújt. A passat nem sport autó, vagy amolyan menő vagyok kocsi, mint pl a bmw, ahol igen erős motorok vannak.

2014. aug. 10. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

A 240 lóerő sem eget rengető...

A 6 másodperces 0-100 ma már csak erős középmezőny, és a végsebesség sincs korlátozva mert csak 240.

Nekem "pont elég" kategória ez a motor.

Ezért járok BMW-vel :)

De majd jövőre kipróbálom mindenképpen az új Passatot 2.0 BiTDI-evl, 4 motionnal, DSG-vel

2014. aug. 10. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
5ös, lehet itthon elég 100-130 lóerő, de szerintem nagyjából a magyar piac a legkevésbé fontos a vw-nek (mennyi passatot adnak el egy évben? 1000-t?) németeknél meg ott a korlátmentes autópálya.
2014. aug. 11. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

"minek a 200 Le?

Aki itthon használja bőven elég 100-130 Le.

Az kényelmes, biztonságos autózást nyújt. A passat nem sport autó, vagy amolyan menő vagyok kocsi, mint pl a bmw, ahol igen erős motorok vannak."


Ez nem igy van, a Passat sok üzletember új autója, illetve olyan embereké, akik sokat utaznak. És bizony kellenek a lóerők, hogy ne Audit kelljen venni, ha igazán harapós autó kell (bár elhiszem hogy a VW AG az Audi felé tereli a vevőket).

2014. aug. 11. 08:58
 9/9 anonim ***** válasza:

"A 6 másodperces 0-100 ma már csak erős középmezőny"


Nem igazán. Ami ez alatt gyorsul, monjuk 5 mp alatt, az már komoly sportautó. 6 másodperces 0-100 ált-ban 300 le, vagy a feletti teljesítményt jelent. Az 5 mp meg olyan 400 lóerő. ezek az adatok messze vannak a középmezőnytől, most azt ne nézzük hogy vannak 5-6-700 lóerős, kis darabszámban eladott ferrari-k lamborghinik és társaik. Ha figyelembe vesszük az egész palettát, amit ma kínálnak a gyártók, 1.2-es kisautóktól kezdve, akkor 70 lóerőtől a 100 lóerős 1.6-os benzineseken, dízeleken át elég sok kocsi van, így az utcai autók között ma is erős, és nem túl gyakori a 3-400 lóerő. Ha még az asdott típusok előfordulási gyakoriságával súlyoznánk a lóerrőátlagot, akkor a középmezőny még lejjebbb kerülne, tekintve hogy 150 lóerő alatti teljesítményű autóból jóval több van. Az hogy csináltak már 1000 lóerős autót bugatti veyron személyében, nem azt jelenti hogy egy új M5, vagy egy lamborghini gallardo középmezőnybe tartozna, csak mert kb. fele annyi lóerős mint egy veyron supersport...

2014. aug. 11. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!