Volkswagen Passatban miért nincs igazán erős dizelmotor?
"Az új Passatban 240 lovas a legerősebb diesel..."
És tényleg, igazad van, de ezzel kapcsolatban csak egy cikket találtam, azt is úgy, hogy most mondtad. másképpen meg sem találtam volna.
"Jobb a kisebb motor mert kevesebbet fogyaszt. Aki nem nézi a fogyasztást az megveszi a több száz lovas benzines VW-t. Egy diesdel-nél elvárja a vásárló a kis fogyasztást."
Hát azért a Passatnál ez nem igy van.
minek a 200 Le?
Aki itthon használja bőven elég 100-130 Le.
Az kényelmes, biztonságos autózást nyújt. A passat nem sport autó, vagy amolyan menő vagyok kocsi, mint pl a bmw, ahol igen erős motorok vannak.
A 240 lóerő sem eget rengető...
A 6 másodperces 0-100 ma már csak erős középmezőny, és a végsebesség sincs korlátozva mert csak 240.
Nekem "pont elég" kategória ez a motor.
Ezért járok BMW-vel :)
De majd jövőre kipróbálom mindenképpen az új Passatot 2.0 BiTDI-evl, 4 motionnal, DSG-vel
"minek a 200 Le?
Aki itthon használja bőven elég 100-130 Le.
Az kényelmes, biztonságos autózást nyújt. A passat nem sport autó, vagy amolyan menő vagyok kocsi, mint pl a bmw, ahol igen erős motorok vannak."
Ez nem igy van, a Passat sok üzletember új autója, illetve olyan embereké, akik sokat utaznak. És bizony kellenek a lóerők, hogy ne Audit kelljen venni, ha igazán harapós autó kell (bár elhiszem hogy a VW AG az Audi felé tereli a vevőket).
"A 6 másodperces 0-100 ma már csak erős középmezőny"
Nem igazán. Ami ez alatt gyorsul, monjuk 5 mp alatt, az már komoly sportautó. 6 másodperces 0-100 ált-ban 300 le, vagy a feletti teljesítményt jelent. Az 5 mp meg olyan 400 lóerő. ezek az adatok messze vannak a középmezőnytől, most azt ne nézzük hogy vannak 5-6-700 lóerős, kis darabszámban eladott ferrari-k lamborghinik és társaik. Ha figyelembe vesszük az egész palettát, amit ma kínálnak a gyártók, 1.2-es kisautóktól kezdve, akkor 70 lóerőtől a 100 lóerős 1.6-os benzineseken, dízeleken át elég sok kocsi van, így az utcai autók között ma is erős, és nem túl gyakori a 3-400 lóerő. Ha még az asdott típusok előfordulási gyakoriságával súlyoznánk a lóerrőátlagot, akkor a középmezőny még lejjebbb kerülne, tekintve hogy 150 lóerő alatti teljesítményű autóból jóval több van. Az hogy csináltak már 1000 lóerős autót bugatti veyron személyében, nem azt jelenti hogy egy új M5, vagy egy lamborghini gallardo középmezőnybe tartozna, csak mert kb. fele annyi lóerős mint egy veyron supersport...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!