Ha egy "nem túl erős" motort tuningolok kommolyabban és
mindent igényesen megcsinálok akkor mi az ami elromolhat?
Figyelt kérdés
Mondjuk 1 TDi motorra gondolok. Szokták hogy a 90 lovas cuccait kicserélik a PD TDI cuccaira ám az sem bírja az állandó 2 bar nyomást. Lehet kovácsoltatni hajtókart, verseny csapágyakat (esetleg nagyobb benzinesét belerakni) és kerámiáztatni dugót és szelepeket. Ha konkrétan ezeket megcsináltatom akkor már csak a kopás lesz a motor ellensége?
2014. aug. 10. 12:01
1/9 anonim válasza:
Meg az, hogy ugyan úgy bármikor bármi elromolhat a tunning rácsing sz@rok közül, amik az esetek 99%-ában rosszabb minőségűek, mint egy gyári alkatrész, ami a megfelelő erőhatásokra van tervezve.
Na meg szinte mindig többe kerül egy ilyen tuning bohózat, mint venni egy rendes, erősebb autót.
2014. aug. 10. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
nagyjából, csak az a baj, hogy ezek amiket felsoroltál, többe kerülnek mint amennyit az autód ér...
Ugyan, ezek még nem is drágák. Egy tisztességes Cosworth hengerfej 1,5-2 millánál indul.
Igazából ki lehet cserélgetni mindent a motorban, de ahogy linkelték is, ez horribilis összegbe kerül. Ha mondjuk építesz egy 90esTDIből egy 650-700 lovas szörnyet az már önmagában milliós tétel és akkor még jó eséllyel csak üzemórás motort sikerült építeni.
2014. aug. 10. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 A kérdező kommentje:
2 baron egy tdi kozel 200 lovas. 1.7 barig jok a gyari cuccok afolott a pd tdi cuccai kellenek h elbirjak hoszabb tavon. Semyilen 600 lo nem jon ki egy 1.9esbol
2014. aug. 10. 23:53
5/9 A kérdező kommentje:
A kedvem nem ment el az arakat latva. Bar mondjuk az is igaz h mire csinal az ember 1 szep igenyes 80as rs2 audit dizelkent feltuninolva az mar ott van mint egy jo 5os bmw vagy egy ujabb a6. De az ember arra torekszik h egyedi legyen. Nincs 2 egyforma ember. Mindenkinek mas jon be autok teren is. Nekem az az almom h egy dizel 80as audim legyen rs2 kittel es a gyari kek szinnel es porsche felnikkel. Ritka szep auto.
2014. aug. 10. 23:57
6/9 anonim válasza:
"2 baron egy tdi kozel 200 lovas. 1.7 barig jok a gyari cuccok afolott a pd tdi cuccai kellenek h elbirjak hoszabb tavon."
Ja persze... Megnézném egy 200 lóra húzott tdivel mikor fogsz letekerni 400k km-t gyári alkatrészekkel, probléma nélkül..
A 600 lovat csak szemléltető példának hoztam, nyilván ez már az extrém kategória :D
Ha ez az álmod, akkor hajrá. Építs egy egyedi autót. Lehet a laikusok totál bolondnak fognak nézni, de mindig lesz egy réteg aki ezért tisztelni fog. :)
2014. aug. 11. 00:31
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
Sok 200 loero feletti tdi van. Egy leon cupra gyarilag 150 lovas igaz az mqr pd tdi es chippleni lehet 200ig siman. Vannak 3.2 baron mukodoek is. Akkor ott van shrek 2es golfa. Nitroval meg 250 loval rohangalnak vele akar boltba akar grad palyan. Ja es ki az a hulye aki allandoan 3 4 ezerig forgatja? Akkor menjen amikor kell de akkor nagyon amugy meg ugysem lehet olyan gyorsan menni a magyar utakon
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!