Honda CR-X melyik a legerősebb motor bele?
Figyelt kérdés
Sokat magoltam, hogy DelSol kellene, de 2 személyes, hogy megyünk így mulatni a haverokkal. A CR-X tetszik még nagyon - vagyis az összes Honda, de legjobban az említett - mert több személyes, és hátsó kerekes.. Melyik a legerősebb motor bele?? 1.8 DOHC VTEC??? Vagy van nagyobb... Esetleg a 2.4 Prelude nem fér bele? :D :D :D Hátul hajt, így szép Bornoutja van neki..Saját elképzelésben metál fekete, 17es König surranokon, LSD ajtók, kagylóülések.. Abból is meklyik a legjobb?? Sparco, Recaro, Bridge??? Takata öv csak a Bridgehez van?? :o Valami sufnituningos gyerek ne válaszoljon, aki alatt 2 kanyar után esik szét csóró kocsi, mert annyira megszégyenítette.. Sokan Japánnak képzelik magukat, persze Kiskunlacházán is szép vasak voltak, vannak azért profik... Durva Racing Team... Ricsikém jól nyomod, csak picit szelepszimeringes.. :D Red Sun mivel nyomul?? '96 5gen?? :o2014. aug. 7. 20:46
1/2 anonim válasza:
Valami sufnituningos gyerek ne válaszoljon
Te sem vagy jobb pityukám.
2/2 anonim válasza:
el kell hogy keserítselek, az összes honda CRX elsőkerékhajtású, a civic alapjaira épül, és azok is mind elsőkerékhajtásúak. Sőt, az összes VTI honda, de a honda-k nagyrésze kivéve az s2000-est, és az nsx-et, mind elsőkerékhajtású, összkerekeshajtással is csak a CRV és HRV városi terepjárók vannak, szok közül sem mind. Az angol Honda civic-nek volt gyárilag 1.8 VTI változata, 170 lóerővel, ez volt a legnagyobb, ha nem számoljuk az újabb, 2 literes type-R-eket. Utólag bele lehet faragni az 1.8-as, 193 loerős integra motort, sőt bele szokták tenni a H22-es motórkódú, 2.2-es VTI motort is accord vagy prelude type-R-ből, előbbi 212, utóbbi 185 lóeős gyárilag. személy szerint az LSD ajtót nem preferálom, minden "szirszarra ráteszik már". Egy jó oldaltartású recaro, sparco ülés az oké, az a vezetési élményt szolgálja. Az utólag felaggatott feleslegesen nagy spoilerek szerintem nem néznek ki jól ezeken az alapból hossuúkás lapos formájú kocsikon, elrontják a légellenállási tényezőt, és könyen elrepesztheted egy elnézett patkával. Az enyhe ültetés, ésszép, kissé peresebb felni+gumi párosítás oké, és szintén növelheti a vezetési élményt. Egy jó fényezés, esetleg más elsőlámpák, értelmes, valóban hasznot ozó kipufogórendszer és szívóoldali tuning nem rossz. Kb. ez a véleményem nagyvonalakban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!