Magyarországon miért nincs a robogózásnak kultúrája?
Ha nyáron jó az idő akkor sem lehet sok robogóst látni. Manapság egy használt robogó 150.000ft. Aki tud magának venni 800.000ft vagy 1 millió ft körül autót az egy 150.000ft-os robogót is tudna venni. Ehelyett inkább megy a klíma a kocsiban.
Igaz hogy az autó biztonságosabb de 2 robogó ritkán ütközik és ha több lenne a robogó az utakon akkor az autók is kevesebb balesetet okoznának.
20km-es távig nagyon jó a robogó és kifizetődőbb is, ugyanis fele annyit fogyaszt mint egy kis benzines autó.
Ha nem kell az embernek csomagot cipelnie és egyedül utazik rövid távon, akkor egy rakás pénzt dob ki az ablakon ha nyáron, jó időben autóba ül.
Robogónak fele annyi parkolóhely kell.
Segédmotorosnak nem kell parkolási díjat fizetnie.
A lámpánál a sort megkerülve előremehet.
Segédmotorra nem kell műszaki, nem kell adózni utána.
3 oka van.
-tél
-nem vihetsz utast
-borzasztó magyar utak. Én se megyek nagyon más úton robogóval mert jön egy kátyú és ott is maradok...
2robogó ritkán ütközik, gyakoribb az autó-motor ütközés.
Az autót 4évszakban lehet használni, és elég nagy előnye, h többszemélyes , van csomagtartója.
Aki meg rövid távon utazik kis csomaggal, és épp spórol a kocsival , az meg biciklit használ.
Szerintem a robogó olyan mint az alkoholmentes sör, ha 2 kerék inkább egy sportmotor
Nos, én épp az általad leírtak miatt szereztem be nem régen egy robogót a kocsim mellé. 90 ezer volt, nyáron rövid távokra használva pár éven belül nullszaldós lesz.
Az előző válaszokból amúgy tökéletesen látni, hogy milyen ma Mo.-on a motoros kultúra. Nem értem, miért írnak össze-vissza egyesek:
"50ccm meg lóf4sz" - persze, mindenki üljön ezresre, mi? Gondolkodj ember, egy robogó ideális autó mellé, arra az évi 1000km-re. Városba meg nem kell nagyobb.
"3 oka van:
-tél
-nem vihetsz utast
-borzasztó magyar utak. Én se megyek nagyon más úton robogóval mert jön egy kátyú és ott is maradok"
Télen senki se motorozik, nem csak a robogókat nem használják. Az utakra az a válaszom, hogy léteznek nagykerekű robogók is (nekem is az van), kényelmesebb, mint sok 125-ös vagy 250-es motor. Az, hogy nem vihetsz utast, számomra nem hátrány. Ha többen megyünk, ott az autó.
"Szerintem a robogó olyan mint az alkoholmentes sör, ha 2 kerék inkább egy sportmotor"
Ejj, de nagyok az igények. Mennyibe is kerül egy sportmotor? És mennyit is eszik? A fenntartása hogy alakul? Na ugye...
"Az a helyzet, hogy a motor nagyon veszélyes és ha sok ember letenné a kocsit motor miatt, akkor egyből kapnák a rendszámot és adót kellene fizetni, mert Kormány Viktorék nem könyvelnek el semmi féle bevételkiesést." - 50-es robogót használva én támogatnám, hogy rendszámozva legyenek és le legyenek műszakiztatva. Borzalom, sokan milyen állapotú 50-esekkel járkálnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!