suzuki ^^ nálam ez a favorit immár kb 12 éve van nekünk.. már kipróbáltunk mindenféle modellt, és bejött mind szal sztem megbízható ^^
2010. jan. 11. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Ha az első sportmocid , akkor mindenképp a Suzuki. Kezesebb, tartósabb, megbízhatóbb, kényelmesebb. A Kawa igazi sportgép, annak minden előnyével, és hátrányával.
2010. jan. 11. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
suzuki!!!!!!!!!!!
a kawá-knak lelke van, ha nem vigyázol rá, őse vigyáz rád.. egy suzukit hajhatsz ameddig belenemjössz
2010. jan. 11. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Értelmetlen válaszok...
Egy sportgép kezessége két dolgon múlik: a vezető ismeretein (ellenkormányzás és társai) és a futómű állapotán+a vezető súlyához, stílusához hangoltságán (előfeszítés, csillapítás, geometria).
Én kawát vennék, főleg, ha 636-os (+ 36 cm3), de csak ha az állapota megfelel a vételárnak. Persze ez ízlés dolga, az R1-el is ki lehet bírni ;)
2010. jan. 11. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 Santiego007 válasza:
Csakis a GSX-R!!
2010. jan. 11. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
természetes, hogy sokan ajánlják a suzukit, olcsóbb, ugyanis. nem fogsz azzal sem rosszul járni, mert jó gép, sőt az egyik legjobb, de szerintem a kawa a 600-asokból jobbat csinál, most is áll egy tavalyi 600-as gsx-r a garázsban, viszont volt előtte kawa, ezres kawa meg most is van. az alkatrészek és maga a motor olcsóbb, de sztem a kawa jobb.
2010. jan. 11. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
20:23!
Mivel a kérdező azt mondja, ez lesz az első sportmotorja, szerinted értelmetlen a köztudottan finomabb Suzukit ajánlani? A Kawa nyers sportgép, ha mentél velük gondolom tudod miről beszélek!
2010. jan. 12. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
"Kawa nyers sportgép"
Ez egész pontosan miben nyilvánul meg?
Nekem - szintén kategóriaváltás keretében - olyan 'nyers' volt a sport kawa, hogy a birtokba vételét követő 300 km-en belül (az első kanyargós útvonal érintésekor) eltűntek a hátsó gumi széleiről a csíkok. Pedig ott még 20 kg-al nehezebb vezetőhöz volt állítva a rugózás.
Azt kell venni, amelyik jobb vétel, ill. amelyik tetszik.
2010. jan. 12. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Így van! Rengeteg tesztet lehet találni róluk, el kell olvasni, mit írnak azok, akik egész nap ezek nyergében "dolgoznak", és szerintem utána már könnyebb a döntés! Én személy szerint, a hosszútávú teszteket szeretem, abból sokkal több infót lehet szerezni, nekünk hétköznapi felhasználóknak, mint a pályás mérésekből!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!