Ez lehet baj? (info lent)
Én a helyedben inkább a motor és a váltó bakjait ellenőrizném, nincsenek e elfáradva, és amiatt nagyot tud mozdulni a motor-váltó egység.
Eszerint rudazattal kapcsolódik a váltókar a váltóhoz?(Nem ismerem a típust)
Esetleg még rosszul áll a motor váltó, és amiatt feszül a féltengely valamelyik oldalon és az rángatná ? De 1 mm az semmi, max a futóműgeometriád mehet el, de azt mondod gólyaláb után van, szal az sem jáccik.Mennyire könnyű váltani? Esetleg meg lehetnek kopva a reteszelő hornyok, vagy gyengék a rugók a váltórudazatnál( a váltón belül) Nemtudom mennyire érezni ellenállást amikor sebességbe teszed és kiveszed( Érezni ahogy reteszel, nem tudom jobban körülírni:))Még az is bejátszhat,Látom nem mai a gépsas:D .
Szóval ellenőrizd van e a két féltengelynek oldalirányú játéka( Kell lennie)Különben kirugózásnál rángatja a blokkot, rosszabb esetben kirántja a féltengelyt a váltóból.
Épp azért gondolom még mindíg, hogy valamelyik tartóbak lesz a ludas(általában a váltóé szokott elérni).
Menetközben terhelésváltásnál mekkorát bólogat a váltókar az utastérben ?( Tehát menetközben elengeded a gázt, illetve gyorsítassz.Akkor mennyit mozdul a kar)
Utolsó ötlet:D
Esetleg nem szorul a váltókar göbcsuklója az utastérben ?
Esetleg nem képes követni a váltó mozgását mert szorul?
Az a moci biztos szépen mocorog a helyén és egyszerüen kilöki magát sebességből.
Távolból, távgyógyítással nincs több ötletem.
Saját autómon is jártam így, ha kicsit gyorsabban mentem át egy olyan kereszteződésen ami nyomvályús volt az is szerette kidobálni a sebbességet, ott eléggé meg volt kopva már a váltó reteszelése, 1 ujjal tudtam váltani :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!