Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Peugeot 106 Rallye gázadásra...

Peugeot 106 Rallye gázadásra torpan, rángat és egyenetlen az alapjárat. Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés

Hidegen is és melegen is ugyan úgy csinálja. A kipufogó gáznak erősen benzin szaga van és enyhén fekete színű és sokat is eszik. Ez alapján szerintem túl dús keveréket kap, csak nem tudom mitől. Az alapjárat pedig gázadás után annyira leesik néha, hogy le is áll. Egyébként lehet vele menni, csak nagyon finoman kell adagolni a gázt. TU5J2 motorkódú, 97-es. Eddig megpróbáltam lehúzni pár szenzort egyesével, de nem lett jobb. Egyedül a lambda szondát nem húztam le, de mivel hidegen is csinálja ezért arra nem igazán gyanakszom. A fojtószelep ki lett takarítva. Bármilyen ötletet meghallgatnék, csak segítsen valaki.


Köszönöm előre is!



2014. júl. 24. 16:30
 1/6 anonim válasza:
Gyujtótrafó talán, a rángatás miatt.
2014. júl. 24. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
A gyújtótrafó új benne, ezt felejtettem írni, de azért kösz!
2014. júl. 24. 16:53
 3/6 VarMa ***** válasza:

hehe en is ezzel szivtam... egy kerdes: nem nott meg drasztikusan a fogyasztasod? ha igen akkor valobban dus a keverek, a motor kontrol lampa nekem nem jott fel, vagyis nem erzekelt hibat...

Egyebkent azzal nem jutsz sokra hogy lehuzkodod a csatlakozokat mert csak szepen toltod ezekkel a hibatarolo memoriajat, szoval en nem csinalnam a helyedben....

ugyan nekem fiatalabb volt az auto es nem ezzel a motorral de PSA volt az is.

Nos ha minden igaz a termosztathazon van egy ketvezetekes hogomba amibol az egyik vezetek megy a muszerfalhoz ami mutatja jol a vizhofokot, a masik pediug a vezerlo egyseghez...

Nekem zarlatos lett a vezerlohoz meno erzekelo es az ECU folyamatosan azt erzekelte hogy 1celsius fokos a viz, de a muszerfalon tokeletes volt a vizhofok, mi kb 1 honap utan egy veletlennek koszonhetoen jottunk ra...

Az enyem 8 literes fogyasztasrol ment fel 20-22 literre es eros gazadasra ledadogott es fustolt szinten...

2014. júl. 27. 05:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Nekem nem igazán ledadog, inkább csak elgyengül egy adott fordulatszám tartományban. Aztán néhol erőre kap és megindul, néhol meg megint elgyengül. A fogyasztás ugyan megnőtt, de nem 20 literre, csak 10 körülre.


Az EGR szelepet tisztogattam meg most, de nem lett jobb. Viszont nem tudom mennyit kéne mozognia a szelepnek a nyitás és zárás közt, mert ez alig mozgott 1 mm-t és az elég kevésnek tűnik nekem. Neked mennyit tud mozogni? Mert ha jól tudom az is tud ilyen hibát produkálni.

2014. júl. 27. 22:03
 5/6 VarMa ***** válasza:

fogalmam sincs mennyit mozog, mar 2,5 eve nincsenek europai autoim... sorry erre nem tudok mit mondani, vagy talan megis ha van valamelyik ismerosodnek autodata nevu probramja abban elofordulhat hogy benne van...

Nekem most nincs ilyenhez hozzaferesem...

2014. júl. 28. 05:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Végül meglett a probléma: nem tudott elegendő nyomást a benzin pumpa létrehozni.
2014. aug. 9. 22:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!