Audi 80, vélemények?
300-400 ezer Forint között keresek magamnak autót, és ezeken az Audikon megakadt a szemem. 1.8-2.0 benzin motorokkal nézegetem őket, és ennyiért vannak szép példányok. Néztem még TDI-t is, de ennyiért nincsenek jók.
Első autóm lenne. 3 éve van jogsim, vezettem is elég sokat, tehát nem az a tipikus "megkaptam a jogsit, de még bizonytalanul vezetek" típusú vásárló lennék.
Mennyi a fogyasztása ezeknek országúton/városban? Mik a típushibái? Mi az amire az általános dolgokon kívül érdemes odafigyelni? Megéri-e az árát, vagy esetleg tudtok-e más autót ajánlani helyette?
Körülbelül a fogyasztása 11,7 liter /100 kilométeren. Köztudott, hogy a régi audik kerékcsapágyai nagyon megadják magukat, amiket meg kicserélnek, nem lesz tartós. :(
Még egy dolog amit az audi szeret, az a rozsda. Szinte bárhol elkezdődhet a folyamat, és hajlamosak is rá! Én lebeszélnélek a régi kocsikról!
Ha kezelt az alja akkor nincs vele gond! :)
Azért arra figyelj, hogy az autó ára plusz 150.000-200 ezer még rá kell költened, hogy tutkó legyen!
Sok sikert :)
Nekünk 2 van a családban. 94-es és 95-ös "vasorrú". Nem tudom a rozsda témát honnan veszik, de messze ezek a kocsik a legjobbak, soha sehol nem rohadnak.
Csak a dízelről tudok nyilatkozni. Azok jók.
Ismerősömnek van még a régebbi változata, de már az is ezek a szériák. Azt hiszem 90-es. Az 1,6 D motor már szinte kifeküdt, de egy csepp rozsda nincs rajta.
Ha megnézed a hirdetéseket egyik ilyen autón sincs rozsda, úgy is írják. Amelyiken volt az azért van mert törött volt, vagy ott újrafestették.
A mieink nem újak, értelemszerűen tiszta kavicsfelverődés, de még ott sem kezd el színeződni.
Végre valaki, akinek van is velük tapasztalata. :)
A pénz az úgy van kiszámolva, hogy az autó 300-400 között, a többi meg a hülye adók, biztosítás, vezérlés-olaj-szűrő csere.
A 80-asok már galvánkasztnisok voltak, ennek ellenére az idő már eljárt felettük. Ami nem sérült, az általában tényleg nem rozsdásodik, de így 20-25 távlatából már elég kevés az ilyen.
Nemrég cseréltem egy 100-ason hátsó kerékcsapágyat, valami 10000 körül volt a két hátsó csapágy.. Azért évente nem fog kifeküdni. :)
első teljesen világtalan....
80asok kadmiumozva vannak, csak akkor rohad ha tört, amúgy örök élet +10név.
Csapágyak is nagyon jól bírják.
1.9 tdi a legtartósabb dízel csak a kora miatt már kevés a jó állapotú.
Nekem 2 van (egy 1.8 benzin és egy 2.0 cabrio) az 1.8 7 liter körül eszik, a cabrio nehzebb sokkal az 8,5 körül.
Ennyi pénzért jó vétel, tartós és olcsó hozzá minden.
"Még egy dolog amit az audi szeret, az a rozsda. Szinte bárhol elkezdődhet a folyamat, és hajlamosak is rá!"
Csak tudnám honnan veszi... :D el ne hidd, ha ilyen korú autókat nézünk, pont az audik a legkevésbé hajlamosak rozsdálni, elég jó korrozióvédelemmel látták el őket, persze ha törték, és nincs rendesen javítva, akkor sárvédőív ilyesmi lehet, de ez független a kocsitól. Nekem 100/A6 2.5 TDI van, annak is olyan az alja, mint az új. 1.8-2.0 motorokkal szerintem is jó vétel a 80-as, ha nem sajnálod, hogy nem éppen a legkevesebbet fogyasztó autók, viszont elég jólmennek, nyomatékos motorok. a beltér már elég jó minőségű, TDI-t ennyiért nem vennék, nem mondom hogy nem lehet használhatót kifogni, de a benzinesek közül válogathatsz ennyiért. Az autó költségei mindennel együtt még a nevedre kerül az kb. 80-100 ezer ft., ezt kalkuláld bele, meg azért egy olaj+ezérléscserére se sajnáld a pénzt ha megvetted. Sok sikert hozzá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!