Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Padlólemezt belülről hogyan...

Padlólemezt belülről hogyan kezeljem le?

Figyelt kérdés

Szóval adott egy rozsdás padlólemez (lyuk csak egy kb 2x2mm darabon :D ). Ha ezt feltakarítom fémtisztára a fúróba befogható drótkoronggal vagy csak türelemmel és csisz. papírral, rozsdamaró és valami 2 komponensű jó fajta festékkel lekenem akkor bírni fogja?

Van ebben valakinek tapasztalata?


Arra a mini lyukra, ha nyomok bele 2 komponensű fém ragasztót ami baromi keményre kiszárad? Szerintetek? Elvileg esztergálni is lehet olyan keménységű. Mint a fém...



2014. júl. 22. 17:35
 1/6 anonim ***** válasza:

Egy darabig jó lesz. De inkább keresd meg az okát.

Valószínüleg beázik a kocsi, belül nem szokott rozsdás lenni. Azt kéne megszüntetni.


Ha meg tud szüntetni, akkor elég a festék.

Ha nem, én inkább jó vastagon bekenném bitumenes alvázvédővel.

Azzal a lyukkal meg nem érdemes foglalkozni, az semmi.

Viszont az is lehet, hogy lehet hogy most nincs lyuk, de ha elkezded a rozsdát felszedni, akkor jönnek elő majd a lyukak. A rozsda leszedéséhez én inkább lamellás flexkorongot ajánlok ahol elfér, mint drótkorongot.

2014. júl. 22. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Kiegészítő információként hozzátenném, hogy az autó 1974-es azaz 40 (NEGYVEN) éves :) az 1980-as évek közepén volt lakatolva, padlólemez cserélve. Szóval olyan bő 30 éve.
2014. júl. 22. 17:55
 3/6 A kérdező kommentje:
Én max 1x kilakatoltatom talán, és ameddig bírja. Ennyi idősen is már bőven megette a kenyere javát. Bár lehet ha már olyan rossz lesz a karosszéria, inkább eladom valakinek aki restaurálni fogja. Nem szeretném, ha bezúznák :(
2014. júl. 22. 17:57
 4/6 anonim ***** válasza:
Milyen autó amúgy? Nekem is vannak/voltak régiségeim :)
2014. júl. 22. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
A legjobban egy sarokcsiszolóra tehető drótkoronggal tudod letisztítani (fonott drót javasolt), utána még egy lepke koronggal átcsiszolod és lehet rozsdamarózni. Ha megszáradt a rozsdamaró eltávolítod a port róla és lealapozod valamilyen korrgátló alapozóval. (pl. cinkkromátos). Az alapozás után betömíted a lyukat karosszéria tömítővel (pl. Sika 527), utána átfested egy műgyanta vagy gumi bázisú alvázvédővel és kész. Esetleg ezután még színre is festheted ha akarod.
2014. júl. 22. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm mindenkinek.


Zsiguli 1200 ('74)

2014. júl. 22. 22:05

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!