Melyik autót választanád?
2015 Ford Mustang EcoBoost ( [link] )
vagy
2015 dodge challenger srt8 hellcat ( [link] )
Az a tipikus semmi értelme kategória.......- mások vagyunk
Ennyi. A lenyeget leirtad. Meg jo hogy nem vagyunk egyformak. Milyen $zar lenne, ha mindenki prius-szal jarna :(
Mit csodálkozzak? 2.8-as motorból semmi extrát nem tudtak kihozni. Egy 2 literes európai vagy japán simán körberöhögi. Ennyit az amerikai kocsikról.
Amúgy meg tényleg $zar lenne, ha Priussal kellene járnia mindenkinek. :)
A 2.8as 6hengeres verzioja a Mustangnak egy fostalicska. Az alapjan megitelni a Mustangot mint markat, nagy hiba lenne.
A Challengerbol is van V6os verzio, ami egy vicc, de azoknak jo, akik a gyik haverjuk elott akarnak viritani, hogy 'cselendzserrel' jarok, de az csak kulsoleg izom auto.
Persze hogy nem eltel meg semmi extrat egy ilyen Mustangban. Ezert irtam, hogy V8, de ha teged az ilyesmi nem hoz lazba, akkor teged egy olyan kerdes sem kell hogy erdekeljen, hogy Mustang vagy Hellcat, hisz neked az auto csak kozlekedesi eszkoz. Amivel semmi baj sincs, mint ahogy azzal sem, hogy valaki Prius-t vesz ;)
En teljes mertekben elfogult vagyok a temaban, hisz 'cselendzserrel' jarok, raadasul nalunk a csaladban ketto is van (termeszetesen V8asok) es nyilvan Yarissal jarnek, ha az autora, mint kozlekedesi eszkoz-re tekintenek. Dodge Challenger tulajdonoskent roppant nagy buszkeseggel tolt el, hogy a gyar ki tudott jonni egy olyan extrem darabbal, mint a mostani Hellcat! Alig varom, hogy a kereskedoknel felbukkanjanak es rohanjak tesztvezetni..... Korszakalkoto!
"Képzeld, volt már amerikai kocsim. Egy 3. generációs, 89-es évjáratú Mustang-hoz volt szerencsém 2 évig. 2.8-as 6 hengeres motorral"
Azért a dácsia 130 lóerős mustangot ne hasonlítsd már egy új, SRT8-as challengerhez, vagy mustang GT-hez :D
Mellesleg ha lemaradtál egy olyan 20 évet akkor mondom, hogy az új mustangok már európai szintű technikával készülnek, ami a motort és a váltót illeti. az új, és az előző mustang facelifte változatában a GT 5 literes V8-as motorral van szerelve, hengerenként 4 szelepes és változó szeepvezérléses, mind a kipufogó, mind a szívó oldalon. 400 lóerő, ugyanúgy mint bő 10 éve egy M5-ös BMW, azis 5 liter és 400 ló. A futóműve is jobb már bár nem olyan mint egy M-es BMw-é, de egész jól fordul, és az árához képest végkéép jó. Mellesleg a V6-os mustangok is már 300 körül vannak, pont az elmúlt 15 évben nagyot fejlődtek ezek az amerikai sportos autók. A "te mustangod" még egy más szellemben készült.
Tovább megyek, a 70-es években az olajválság idején egyátalán nem volt V8-as mustang, csak 2.8-as 120 lóerő körüli 3 fokozatú automataváltós gyössz. ez alapján megítélni egy új, dögös kinézetű erős izomautót azért elég merész.
Az evo-ról annyit, hoyg tényleg jó autó, de azért ne túlozzunk, egy széria evo-ról 1 perc alatt lehullana az összes lökhárító egy földutas csapatásnál, technikailag nyilván sokkal "hightech-ebb", de más kategóriában játszik. Ha egy sportos V8-as hangra neked "nem áll fel", hát ez van, akkor te inkább az A-ból B-be közlekedő, gazdasági szempontok alapján autót választó ember lehetsz. Ilyen szempontok alapján a forma1-es autónak sincs sok értelme, de azért szeirntem nem sza dolog az hogy létezik...
"Az evo-ról annyit, hoyg tényleg jó autó, de azért ne túlozzunk, egy széria evo-ról 1 perc alatt lehullana az összes lökhárító egy földutas csapatásnál"
Na látod, te meg Evo-ban nem ültél még ezek szerint. Amúgy nem kötelező ezt a kocsit földúton használni. Szerpentinen nagy élmény lejönni vele.
Minek nagy teljesítményű autó amikor nem tudod kiélvezni? Ilyen utakon, ilyen benzinárakkal. Max autópályán. Városban döcörészni elég egy trabi is, ha ugy nézzük. (Ha már a teljesítménynel tartunk)
Ezek az amerikai autók olyanok, hogy ha nem szeretsz bele elsőre, akkor neked nem kell. Kész. A tömegautókat neked találták ki.
Gazdaságosság? Volt már a családban Dodge. Igaz, most az izomautokrol van szó, de ez egy Caliber volt. Hozzánk VW motorral került, megsúgom, nem fogyasztott sokat. Ennek ellenére ráléptél a gázra és csak úgy repült. Vagyis ha valaki emiatt húzza a száját, így is megoldható. Egyébként én ilyen kocsival a $eggem alatt kussolnék a fogyasztást illetően!
Ha nem is a legjobb teljesítményű egy autó, de stílusos, tükrözi az egyéniséged, esetleg gyerekkori álmod, akkor olymindegy hogy 200 vagy 700 lóerős. És nem a "gyík haveroknak" villogsz, $zard le ki mit gondol, hacsak nem menőzni akarsz vele. (persze az én nyakam is kitekeredik ha egy jo kocsit latok elhúzni)
Lehet hogy hülyén hangzik amiket írtam, de nekem tényleg egy álmom válna valóra egy Challengerrel. És nem hiszem hogy a traffipax az ellenségem lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!