Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Yamaha aerox gyári állapot,...

Yamaha aerox gyári állapot, milyen tuningot érdemes venni bele?

Figyelt kérdés
Vettem egy jó állapotban lévő 2006-os gyártású gyári aeroxot, milyen tuningokat érdemes venni bele amik ütnek a végsebeségén, jobb hangja, jobban néz ki?

2014. júl. 20. 13:44
 1/2 anonim ***** válasza:

Leginkább semmit. Hagyd úgy, ahogy van. Hidd el, 2 év múlva bánni fogod a legutolsó ft-ot is amit arra költöttél, hogy "na 70 helyett most 75-80 a vége". Ennyi idő alatt bőven ki fogod nőni, és minimum 125-ös motorra akarsz majd váltani. Az meg alapból helyben hagyja majd a "tyúningolt" robogódat.


Arról nem is beszélve, hogy bármilyen tuning a fogyasztást nagyban növeli. Az Aerox alapból 3l felett eszik, mivel nagytestű. Ha nekiállod piszkálni, a 4l lesz a minimum, de sokat hallani 5l-be benéző fogyasztásokról is. Ez több, mint kiábrándító egy 50-es robogótól. Egy kis ccm-es kocsi eszik ennyit.


A másik dolog, amit ajánlok figyelmedbe, hogy nehéz lesz eladni egy tuningolt robogót. Ilyet senki se akar magának venni, mindenki a gyárit keresi (te is azt vettél!). Mint említettem, 2 év múlva úgyis váltani akarsz majd nagyobbra. Persze ha városba kell, nem biztos, hogy lecseréled, de városba meg minek a nagyobb sebesség?


A hangról: ez ugyebár a kipufogótól, és a légszűrőtől függ. Én amondó vagyok, a legjobb a gyári. Profi mérnökök nem véletlenül ilyet terveztek rá, a motor élettartamának és működésének ez a legjobb. Ha változtatsz, az élettartam nagyban rövidülhet. No persze kapni jó kipufogókat, amik már 50-es hengernél is dobnak valamit a sebességen (rendszerint alacsony fordulaton kicsit nyomatékosabbak tőle a robeszek), de ezek 40-50 ezer ft-ok, megér ennyit? A hangja nem lesz szebb, max hangosabb, a szomszédok örömére.


Jobban nézzen ki: no, talán ezzel a ponttal értek egyet én is. Festésen változtatni, egyénivé tenni nem rossz dolog, elismerem, ez sokat tud dobni a megjelenésen. A magam részéről nagyon tetszenek azok az 50-es robogók, amik a gyártó versenysportban használatos színeit viselik. A Honda-nál, Aprilia-nál, és a Yamaha-nál is látni ilyet. Pl itt van ez az Aerox, ami MotoGP replika lett: [link]

Rossi replika, szerintem jól áll neki.

Vagy itt van ez a full fehérre átpingált darab, ez se rossz: [link]

2014. júl. 20. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Részben egyetértek az előttem szólóval, ez az egyik oldal amit tökéletesen leírt. Nekem a fenti képen szereplő Rossi Replicám van, azért vettem mert soha nem akarom eladni, és jelenleg számomra nem gyártottak még szebb robogót. Stage6 Pro replica sportkipufogó van rajta, erősebb kontraszt és kisrugók, meg 4,5 gr-os görgő egy Stage6 tuning variátorral. Ez az apró változtatás teljesen átírja az egész robogó karakterisztikáját, sokkal élvezetesebb vele a közlekedés városban és városon kívül is. A fogyasztás csupán 0,5 literrel nőtt, de nagyon használatfüggő. AZ átalakításoknak köszönhetően nem kell erölködnie egy utazó 70-75-ös tempóval, gyakorlatilag negyed gázon viszi. A kipufogó hangossá válik mert gyakran kiég a gyapot, azt sokszor kell cserélni, de csere után szép halk lesz, erősebb és jobban is áll a robogón. Ha van kérdésed nyugodtan írj.
2014. júl. 22. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!