Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nagy ugrás lenne szerintetek? :D

Nagy ugrás lenne szerintetek? :D

Figyelt kérdés
Elösször volt egy simson ami adott egy kis alapot nekem,most jelenleg van egy 50es supermotom amit már 2éve hajtok és már kicsit gyengének találom ezér gondolkodom hogy nagyobbra váltok. Gondolkodtam hogy a következő motor egy 125os legyen(honda nsr). Csak lehet hogy az is 1-2 ev mulva már gyengének bizonyulna ezér gondolkodok még egy yamaha r6-on. Szerintetek kicsit merész lenne egy 50es motor után egy 600as? :D

2014. júl. 18. 13:19
 1/8 anonim ***** válasza:

Mindenki úgy öli meg magát ahogy akarja. Ha neked ez a megoldás szimpatikus, akkor nyugodtan. :)


Én a helyedben 1-2 szezonra betennék még valami 125-öst vagy 250-est a kettő közé.


Egyik cimborám ETZ125-ről 3 év után váltott Yamaha R6-ra, néha csinál hajmeresztő mutatványokat, de komolyabb gondja eddig nem volt (kopp-kopp-kopp). Mondjuk az ETZ-ből kihajtotta amit ki lehetett, sikerült is 1-2 alkalommal túllépni a fizika határait... :D

2014. júl. 18. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Na óvatos vagy nem. Megfelelő önuralommal s a lassú tanulást nem szem elöl tévesztve vehetsz.
2014. júl. 18. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Szerintem ez (is) a sofőrön múlik. Nekem így volt a sorrend: 50ccm-évekig, aztán 125ccm-évekig, majd 650ccm egy henger-fél évig, és 900ccm sor kettes hat éve. És marad is még jó darabig, mert bőven elég.
2014. júl. 18. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszi a valaszokat akkor lehet beiktatok vmit a 2 közé :D
2014. júl. 18. 18:01
 5/8 anonim ***** válasza:
szerintem korai még az R6, hidd el hogy egy 125-ös és egy 250-es motor is megtud fosatni rendesen :D Én 10 évig voltam az 50 és a 250 ccm között, 3 év RS50, 3 év RS125, 4 év RS250. A 125-ös a 42lóerejével és a 180-as végsebességével bőven elég volt 17 évesen. Utánna a Rotax257-es blokkal szerelt RS250 szintén elég volt, 1 év után csúcsra húzattam a blokkot egy szervízben (természetesen át lett papíroztatva, csak legálisan csinálok mindent), így lett 91 lovas és 244 km/h-ig gyorsult vagyis még ment volna de én már fostam tovább húzni neki. Jelenleg egy Ducati 848-as motorom van, de azon kívül hogy nyomatékosabb és hogy négy ütemű, pont annyit érek vele mint az RS125-el vagy az RS250-el, mivel a Ducatit sem tudom jobban kihasználni.
2014. júl. 22. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
jah, azt kifelejtettem hogy a Ducati annyiból is jobb hogy kb harmadát eszi mint a csúcsra húzatott RS250, ami vigan behörbölte a 17 litert.
2014. júl. 22. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat az rs250et is fontolgattam csak ott ahogy mondod a fogyasztás kicsit durva :D
2014. júl. 23. 17:59
 8/8 anonim ***** válasza:
nem minden esetben, ha hagyod az RS250-ben a gyári V2-es Suzuki blokkot, az takarékosabb, de én imádtam az RS125-ben a Rotax blokk kegyetlen erejét, ezért rakattam az RS250-be is Rotax257-et, egyrészt sokkal erősebb lett, másrészt az Aprilia nagyon összefort a Rotaxxal, azt a mai napig nem értem hogy anno miért nem a 257-es blokkokkal szerelte a 250-eseket.
2014. júl. 23. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!