Mazda RX-8ról vélemény?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
:D
Most majd dolgozhatsz autóra.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem véletlenül nincs ára ezeknek. A Wankel motor nem szar, de sajnos még mindig nem sikerült jól. Nem hiába rakta félre a Mazda a Wankel projektet.
Persze, ha az autó vételárának többszöröse rendelkezésre áll, akkor vedd meg nyugodtan. Nekem is tetszenek ezek az autók. Egy ilyen autónál a fogyasztás szerintem mellékes, de 15-17 literre lehet számítani városban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nekem tetszik, csakhát Wankel motor...
Meg ugye a gyárban mellélőtték az előírt olaj típusát és ezért jóval hamarabb megdöglik a motor, úgy várhatóan kb 80ezer km-enként.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
akkor vegyél ilyet, ha nem vagy rest utánajárni a típusnak rendesen, felkeresni a megfelelő szakit, és az átlagnál több törődést, odafigyelést megadni az autónak. a fogyasztás sok, nem az 1300 ccm-hez képest, mert így csak a hülyék hasonlítgatják, hanem a 230 lóerős teljesítményhez (ha az erősebbikről beszélünk) képest is egy kicsit több, mint ha egy V6-ost vagy sorhatost vennél. A motort nem kell cserélni, ha otthon vagy a témában, Viszont az úgynevezett hárómszög vagy éltömítéseket max. 80 ezer km-enként. egy ilyen generálozás is több százezer forint, de vannak akik foglalkoznak a témával, illetve léteznek már olyan tömítések elvileg, amik a gyárinál jobban bírják. Kezdetnek szerintem olvasd el ezt:
Sok szerencsét az autóhoz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!