Ha a motor nem megy át a műszakin mert hiányos az alvázszám, akkor mi a teendő?
Akkor szívás van, további várakozás és költség.
Az első kérdés, hogy idegenkezűség vagy természetes elhasználódás okozta a dolgot.
Természetes elhasználódásnál semmi para, érdeklődni kell az NKH-nál, akik némi pénz és papírmunka után adnak újat, ami TSC-vel fog kezdődni. (Régen AF-es volt, ezt nevezték "hatósági alvázszám"-nak is)
Mondjuk veteránnál elég cink, de egyébként nem érdekes.
Ha van idegenkezűség, azaz valaki beleflexelt, megkalapálta, kireszelte, akkor gondolom valami rendőrségi dolog is lehet belőle, szerencsére nem tudom.
Ha tudod, minek kellene lennie a vázszámnak, akkor egyik éjjel kiállítod a motort a garázs elé, a nyeregre odateszed egy cetlire a vázszámot és várod, hogy az éjjel kószáló számbeütő manók beüssék neked a helyes vázszámot. Tehetsz ki nekik sárgarépát is, szeretik. Ha beütötték, elviszed egy olyan helyre, ahol biztosan nem kötekednek és ott levizsgáztatod.
Ha ez nem járható út, akkor marad a hatósági, régebbi nevén AF-es vázszám, ami többe kerül és tovább tart elintézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!