Miért nem izzit az aitó nyáron?
Mert úgy van az izzításvezérlőben megírva a szoftver hogy csak 10 fok alatti külső hőmérsékletnél izzítson.
Legalábbis nekem Z17DTH-m van és az így működik.
Egyébként kipróbáltam egyszer azt is, hogy télen két napi állás után -4 fokban lehúztam az izzításvezérlő kábelét. (Nem csak szórakozásból, mást teszteltem az elektromos rendszeren hibafelkutatás során.)
Teljesen a szokásos módon indult az első 2-3 főtengely fordulat után. Csak az első fél percben olyan volt a hangja, mint valami dízelmozdonynak. Mintha időnként kihagyott volna egy-egy henger.
Esetleg olvass ki egy hibakódot, ha nem normális az izzításnak ezen viselkedése, azt jelezni fogja.
Persze, de a DTL régebbi konstrukció a DTH-nál. Simán el tudom képzelni, hogy ennél még nincs külön külső hőmérséklet figyelés.
Izzítógyertya hibára kéne hibakódot dobnia a DTL-nek is. Sőt, ha pl leveszem az egyik gyertyapipát, nekem a szervizlámpa is egyből világít a műszeregységen.
Szerintem az az izzításvezérlőtől függ.
Amúgy milyen autó pontosan? Mert hibakódot ki lehet úgy is irattatni, hogy ha lenyomod tövig a gáz és fékpedált és ráadod a gyújtást. Ne indíts, csak gyújtást adj rá!
Akkor a km számláló helyén kiír számokat az ECN karakterek után, ezeket kell feljegyezni és akár neten rákeresni.
Régebbi autóknál úgy tudom hogy valami led villogását kellett számolni és abból kaptál kódokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!