Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek hátrány ha egy...

Szerintetek hátrány ha egy autó korábban törve volt?

Figyelt kérdés

Gyakran téma hogy a fényezés eredeti e, használt autó vásárláskor sokaknál szempont. Egyik ismerősöm szerint nem érdemes ilyennel foglalkozni. Megtörtént a baj, az autó ki lett javítva, ugyan úgy használható mint régen.

Az én véleményem az hogy a sérüléseket nem lehet elkerülni ha az ember használja az autót. Bárki beléd jöhet.


2014. júl. 13. 09:37
 1/9 anonim ***** válasza:
Nem mindegy mi sérült és hogyan javították ki.
2014. júl. 13. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
kisebb sérülések esetén nem hátrány, ha szakszerűen javították
2014. júl. 13. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
szerkezetileg nem sérült, csak az elemek törtek
2014. júl. 13. 10:17
 4/9 anonim ***** válasza:

Egyáltalán nem.Csak egy kicsit csavarodott az alváz és pislogsz hogy miért eszi meg sokkal hamarabb az egyik gumit az autó.

Rengeteg problémát tud okozni!

Ha ki van javítva,meg szemre nem nagyon látszik hogy mi a gáz.Úgyhogy csak nagyon óvatosan!

2014. júl. 13. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Kis (!) sérülés, amikor a váz elemek nem sérülnek, és szakszerűen javították akkor kár vele görcsölni. Sokszor egy sárvédő cserével teljesen el is tüntethető a törés.
2014. júl. 13. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Miért csavarodna az alváz ha pl parkoláskor neked mennek?
2014. júl. 13. 12:14
 7/9 anonim ***** válasza:

"az autó ki lett javítva"


Igen, az addig oké - de hogyan?


Tegnap amíg a haverom bement cigiért én ráértem nézelődni a parkolóban. Volt ott egy olyan Focus amilyenem volt régebben. Elkezdtem nosztalgiázni és végignézni: a küszöb szemmel láthatóan már cserélve volt, a végeinél elég csúnyán eldolgozva, ajtó vonaláig felrücsizve és a rücsi alatt már megint látszott hol akar előjönni a rozsda.


Szóval lehet javítani, csak sokan nem foglalkoznak a javítás minőségével, aztán 2 év után megint meg van csinálva tessék-lássék alapon műszakira, aztán viszlát...

A gyári, sérülésmentes fogja a legtovább bírni, mert ott még a szűz fémfelület kapta meg az egyenletes, jó minőségű bevonatrendszert. Onnantól hogy valaki belenyúl, belehegeszt, megcsiszolja lemezig és nem csinálja meg a lehető legtökéletesebben a felületvédelmet, onnantól megint indul a púposodás, rozsdásodás.


Na ezért érdekes, hogy mennyit volt javítgatva a karosszéria.

2014. júl. 13. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Használat során nem hátrányos ha csak a lemezek voltak nyomorgatva, de a javítás minősége nem mindegy, mert ha elnagyolták a munkát akkor színeltérés lehet az elemek között és sokkal hamarabb elkezd korrodálni a javított elem. Vagy lehet hogy el sem kezdene a gyári technológiájú felületvédelemmel. Sajnos én is nyomorgatott autót vettem (előttem biztosítási csalásra használták az autót), és az utángyártott sárvdőlemezen nincsen alapozó(!!!) csak a szín. És persze rozsdásodik is...
2014. júl. 13. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Kisebb parkolási sérülés, koccanás csak esztétikai hátrányt okoz. A probléma akkor van ha egy keményebb ütközés után a vázszerkezet is sérül. Ha nem szakszerűen javítják akkor a következő ütközésnél jelentősen csökkennek a túlélési esélyek. A szakszerű javítás meg elég drága, viszont minimálisan vagy semennyire sem csökken az autó biztonsága.
2014. júl. 13. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!