Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kiderült, hogy az autómat...

Kiderült, hogy az autómat feltuningoltatta az alőző tulaj ez hátrány?

Figyelt kérdés

Beszart a sortrafó az autómban ( Vectra b)


Elvittem szervízbe, és ott megmérték a hengerek nyomását.


Kiderült közel kétszer annyi a nyomás a hengereknél.


Gyárilag 116 ló helyett 135-138 lovat mutatott a gép.


Na szóval, hogyan lehetséges, és miféle hátrányom lehet annak hogy valamit bütyköltek a motornál?.


És mit csinálhattak?



Ebből nekem mi hátrányom lehet?


A fogyasztáson nem igen vettem észre olyan 8-9 litert eszik


Kérem a hozzáértőket.. :D



2014. jún. 23. 15:22
 1/10 anonim ***** válasza:
Mindössze annyi hogy rövidebb életű lesz a motor mert nem erre a teljesítményszintre tervezték, meg aki tuningolja az autóját az valszeg gyakrabban forgatta tiltásig a motort mint amit a gép elbírna.
2014. jún. 23. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
78%
és többet is fogyaszt, mivel azt a + teljsesítményt nem a semmiből varázsolja elő a motor
2014. jún. 23. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
de ha nem vettél észre fogyasztás növekedést akkor majd csak hosszabb távon fog meglátszani, valszeg akkor nem sokat nőhetett
2014. jún. 23. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Hogy vett volna észre fogyasztás növekedést, mikor már így került hozzá a kocsi? :O

A motor élettartama rövidülhet, de ha nem nyomod ki a szemét is, akkor nem hiszem, hogy jelentősebben, mert bár tuningolva van, de nem kapja meg a gyárban tervezett maximális terhelést.

2014. jún. 23. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

"Kiderült közel kétszer annyi a nyomás a hengereknél."


"Gyárilag 116 ló helyett 135-138 lovat mutatott a gép."


Szerintem a hengerfejjel mókoltak kompressziónövelés céljából, le szoktak venni a hengerfejből, így az égéstér közelebb kerül illetve kisebb lesz ott az a téérfogat ahol begyullad a keverék. Ha nem nyomod neki igazából elmegy elég sokat szerintem. Bár azt nemértem hogy nem vetted észre hogy tuningolt, azért nem ilyen drasztikus belenyúlással szoktak kezdeni, kétlem hogy más szembetűnő változtatás nincs az autón.

2014. jún. 23. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Arra kíváncsi lennék melyik szervizben fogja neked megmutatni a gép , hogy 116-ló helyett 138 ló van a kocsiban...


"Kiderült közel kétszer annyi a nyomás a hengereknél. "

Ezt sem igazán értem, Közel kétszer akkora kompressziós végnyomása még a dízeleknek sincs.


Nem lehet, hogy ilyen hülye indokokra hivatkozva adtak el neked egy gyújtótrafót dupla áron?

2014. jún. 23. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Ezek szerint hátrány...
2014. jún. 23. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Henger nyomásmérést nem szoktak kérés nélkül csinálni.
2014. jún. 23. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Van rajta egy remus kipufogó és kész.


a motor ránézésre gyárinak tünt, mivel levan eredeti ecotech burkolattal feddve.. stb és amikor szétszedte a szerelő ránézésre is semmi baja nem volt..

amikor rádugták a gépre az se írt ki hiba üzenetet amikor vettem..


Karosszéria is rendben van, volt...... rozsdamentes....

2014. jún. 23. 22:07
 10/10 anonim ***** válasza:

116 LE az c20ne 8 szelepes

138 LE az x20xev 16 szelepes (az x20xe [150LE] butitott verzioja)

szimplan mas motor van benne...

kompresszio meg kamu, bar irtam a masiknal is :)

2014. jún. 29. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!