Mely autók lehetnek ún. "üzleti autók"?
Engem az érdekel, hogy pl. egy Honda Accord, VW Phaeton lehet-e üzleti autó? És egy Mazda 6-os?
Én eddig csak a következőket hallottam:
BMW 5, 7, X5-6,
Merci E-S osztály, ML,
Audi A6, A8, Q7
Lexus GS, LS
tényleg gáz egy komoly tárgyalásra kimenni pl. egy Honda Accorddal vagy VW Phaeton/Touareggel? Vagy lenézik, komolytalannak veszik az embert ha ezekkel érkezik?
AZ általad felsoroltak presztízsautók, nem üzletiek. Főleg nem a városi terepjárók.
A legtöbb üzletember Avensissel, Passattal, Octaviával jár, mivel ezek külsőre nem feltűnő autók, megbízhatóak és olcsó őket fenntartani.
Esetleg a kőgazdag cégvezérek vesznek S Mercit, 7-es BMW-t, Audi A8-ast.
Mellesleg, amelyik tárgyalópartner az autója alapján ítéli meg a partnerét azzal nem érdemes tárgyalásba kezdeni (kivéve persze ha egy szakadt Swiftről van szó...).
pedig bizony azok az üzleti autók, amelyeket ő felsorolt, viszont ezek a felsőkategóriásak, elsőnek abban igaza van, hogy az "átlag" üzleti kocsik, amiket a középosztály vesz, azok avensis,passat,insignia,accord,mondeo stb, a lényeg, hogy sedan legyen.
Nos, a Honda Accord, VW Passat, Ford Mondeo a managerek, az igazgatók, cégvezetők autója, ahol azért befigyel a spórolás.
Aztán van ez az Audi A6/ 5-ös BMW/ Mercedes E-osztály kategória, ezek már a cégtulajok autói, vagy a nagy cégek igazgatói, cégvezetői, managerei, de olyan alkalmazottak is kaphatnak ilyen autót, akik járnak tárgyalni, és nagyon fontos, hogy a céget jó szinben tüntesse fel, ahogy megjelenik mondjuk a legújabb A6-al. De ezek a politikusok autói is, például a magyar politikusok ugye mind A6-al járnak, de befigyelnek itt a Skoda Superbek is. De ezt a felső-közép kategóriát nagyon sok tehetős ember: vállalkozó, orvos, stb is választja.
Ez a 7-es/ S osztály/ A8 már kicsit a túlzás kategória, szolgálati autó már ritkább ezekből, olyanok veszik, akik meg akarják mutatni a tárgyaláson, hogy nem "csak" egy A6-al jött, illetve igénye van a fejedelmi kényelemre.
Az X5/ X6/ ML/ Toureg kategória nem az üzleti kategória, igazából értelmetlenek, mondjuk nevezhetjük őket kényelmes utazóautóknak, bár általában nem azért veszik őket.
A Phaeton az A8-al egyenrangú, a VW is ún. lopakodóautónak tervezte, nem feltűnő, mert "csak" egy VW, de a kényelem, erő fejedelmi. Ezért nem lett sikeres, mert senki nem szeret olyan autót, amelyikről kivülről nem mondják meg, hogy 25 millába került.
nálunk a családban egy üzletember van,de neki céges autói voltak:
Ford mondeo
Volvo v50
audi a4
mercedes c
ezek mind kombik a jó pakolhatóság érdekébe. ezekbe is szinte minden benne van mint a nagyokba de pl ha a belvárosba kellet menni akkor simán beállt bárhova hoszabb utra meg már elég nagy. ez a szerintem optimális méret a többi már inkább pénisz növesztés. :D
"egy Phaetonnal gáz kimenni tárgyalásra?"
A phateon luxusautó, a 7-es bmw, s mercedes és A8-as audi konkurense, 20 millió az újkori alapára tehát semmiképp nem gáz. A tuareg szintúgy egy komoly Suv az X5 és ML merci ellen, csak a márka presztízse nem akkora még, ezért inkább azok vették akik kicsit különbözni akartak a megszokottaktól, kisebb feltünéssel, vw emblémával. Az accord meg a mazda 6 két kategóriával lejjebb van, de már azok is komoly autók. Meg persze nem mind1 milyen üzlet, vannak olyan körök ahol azért megnézika kocsit, én inkább csak az általad említett autók, kiegészítve mondjuk a phaetonnal jönnek szóba, de rengeteg nagyon gazdag jár passsat-al, vagy az emlitett mazdával, hondával...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!