Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitsubishi pajero 2?

Mitsubishi pajero 2?

Figyelt kérdés
Mi a véleményetek a 3 ajtós, 2. generációs pajero-ról? 2.5-ös dízel motorral első autónak ideális lehetne? Legfontosabb, hogy terepen jó legyen, ne legyen túl kicsi és az olcsó fenntartás. Esetleg tudtok ennél jobbat 800 ezer forintig?

2014. júl. 3. 17:41
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:

#9 köszi a választ, de a pajero pick up az az l200 ugye? Nem egészen egy kategória a rövid pajero-val, a hosszú tengelytáv miatt fordul ki, ami nem jelentkezik ilyen mértékben a rövidnél.

#10 somogybabodi off road fesztiválon egy könyvárus discovery-jét néztük meg, és már csak a kívülről látható részeibe, tágasságába egyszerűen beleszerettem, de (még) nincs állandó munkám, nem tehetem meg sajnos a javításokat, fejlesztéseket. Még nem volt saját autóm, de a szerelés meg a téma azért érdekel.

A pajero 2 és a vitara fenntartási és esetleg javítási költségei között nagy különbség van?

2014. júl. 4. 10:29
 12/17 anonim ***** válasza:
100%
A Vitarához nem túl drága az új utángyártott és a bontott alkatrész sem. Pl. egy motort 50-ért vettem bele, váltó is lett volna ennyiért, de végül eladtam a saját füstölő, kopogó motorjával. Új fényszórót vettem hozzá 8-ért, első kerékagy csapágyat 10 körül, gyári sárvédő szélesítést bontottan 20-ért, ET-12-es króm felniket még használható Yokohama gumikkal 40-ért, Automata kerékagyat 10-ért. Egyedül a karosszéria elemek lettek volna drágák, de ez is csak az 5 ajtósra vonatkozik, mert külföldről kell beszerezni, a 3 ajtós nem vészes. Vásárláskor a kasznira kell nagyon odafigyelni! Ezek a 20 év körüli terepjárók rommá tudnak rohadni, tök mindegy, hogy Land Rover, Suzuki, vagy Nissan és ennek a javítása profi módon, nem kis költség. Az eladók meg hajlamosak mindenféle módon megpróbálni ezt eltüntetni és úgy árulni a gépet mintha rozsdamentes lenne.A Pajero-nak az árait nem ismerem, azt még nem javítottam, de elég sok bontott alkatrészt árulnak a neten.
2014. júl. 4. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:
[link] "original land rover rust" hát igen, ezt észben kell tartanom. Ezek szerint a karosszéria mellet az alváz, padlólemez és a kerékdobok is rohadnak. Köszi a hasznos infókat, még annyit szeretnék kérdezni, hogy hivatásos autószerelő vagy, vagy hobbiból foglalkozol vele? Esetleg a vitara és a pajero között megbízhatóságban van-e különbség? Kopogó vitara motorról még eddig nem hallottam, de babodon több pajeronak zörgött a féltengelye. Bár azok ilyen terepen agyongyilkolt példányok voltak, ki tudja hogy hogy tartják karban őket.
2014. júl. 4. 13:23
 14/17 anonim ***** válasza:
100%

Igen, ez már a végső stádium a Disco-nál. Az enyémből is ki kellett vágni a csomagtér alját, de azért ennyire nem volt tré. Nagyjából ilyen állapotú volt az enyém, mint ezen az oldalon:


[link]


Hivatalosan kasznis vagyok, csak dolgoztam már szerelőként is, így a sajátomat, meg az ismerősökét általában én javítom. Épp most javítom a haver Discoját. Megpróbálom a gányolós kasznimesterek munkáját kijavítani rajta :)

A Pajero megbízhatóságáról nem tudok nyilatkozni, mert nem ismerem annyira, de úgy gondolom a Japán technika eléggé megbízható. A Vitara kopogó motorja nekem hajtókarcsapágy hangnak tűnt, de egy Suzuki szerelő felvilágosított, hogy valószínűleg valamelyik dugattyú szoknyája törött le és azért kopog. Azt mondta ez típushiba ezeknél a motoroknál. A féltengelyek a túlzott emeléstől is zöröghetnek, kattoghatnak, ez nem feltétlenül hiba.

2014. júl. 4. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 A kérdező kommentje:

"It's a window on the floor!" Pedig kívülről szépnek tűnt. Az oldal, amit belinkeltél, hetek óta olvasom, ott van a kedvenceim közt elmentve :)

A mitsuról hallottam és olvastam nagyon jókat, ennek ellenére az egyik szerelő ismerős (apám barátja) úgy nevezi: "a japánok franciája" azaz nem a legmegbízhatóbb, amit a rizsevők összehoztak. Viszont ő maga is egy régi kocka pajero-val jár :) tehát a megbízhatósága jobb mint az átlag, a kérdés lényege az volt, hogy a lehető legolcsóbban fenn lehessen tartani, viszont a vitaránál egy kicsit legyen tágasabb. Olyan terepjárót keresek, amelyikbe üzemanyagon kívül nem kell pénzt fektetni (nyilván a kötelező szerviz, olajcsere és kopó alkatrészek cseréje kivétel). Azért ha véletlenül a kezeid közé kerülne egy pajesz majd írj :) . No mindegy, köszönöm mindenki válaszát, ment a zöld kéz, és a továbbiakban is fog ha kapok még választ.

2014. júl. 4. 16:27
 16/17 anonim ***** válasza:
100%
A Discovery és a legtöbb Land Rover azért néz ki öregkorára is jól kívülről, mert a külső lemezborítása alumíniumból van (kivéve a tető). Ez gyakorlatilag nem tud elrohadni csak ott, ahol vassal is érintkezik és vizet is kap mellé. De ott aztán porrá válik. Pl. ajtók élei, sarkai, zárak, csavarok környéke. Még egyelőre küzdök a Disco-val, de ha bejön egy Pajero javítás majd írok :)
2014. júl. 4. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 A kérdező kommentje:
Oké, előre is kösz :)
2014. júl. 4. 22:44
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!