Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 316i Tuning tippek?

BMW 316i Tuning tippek?

Figyelt kérdés
Adott egy e36 316i Alapból is jó a menet telejsítmény, de szívesen kicsikarnék belőle +15-20 LE-t. Több nem nagyon kell. Biztosan dinamikusabb lenne, de annál töb fölösleges közútra. Komplett gázrendszert kapna (kipuf+ légszűrő) Esetleg chiptuningot. Airride rendszer-t szeretnék hozzá. Abból milyen márkát ajánlanátok? Gondolkodtam hozzá m3 optikán, de elég sok e36-oson látok. Kicsit feltűnöbb spoilerezést szeretnék, Például ami a halálos iramban 2. részében a 325i-n volt az jól nézett ki. De fogalmam sincs az milyen átépítés lehetett. Én inkább az optikára akarok rámenni, kiállításokra stb. Teljesítményből közútra bőven elég a 120-130LE. Szeretnék bele LSD-t (difi) is de ahoz már végképp hülye vagyok. még márkákat sem imserek belőle, és beszerzési helyet sem. Bármilyen tancs esetleg ötlet jól jönne. Nem kell nagyobb motor, mert nem akarok 2-300 LE-s köcsit, ha megvan a 120-130 azzal már bőven jobban fog menni mint az alap 102. Segítséget előre is Köszönöm mindenkitől, pozitív/hasznos válaszokat zöld pacsival jutalmazom.
2014. júl. 3. 09:53
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

1. azért a jó menetteljesítmény egy nehéz, 102 lóerős autó esetében igencsak megkérdőjelezhető


2. a plusz 15-20 lóerő nem sokat fog érni, talán fél másodperccel jobb lesz a 100-as sprint, mindezt kegyetlen sok pénzért


3. ha mindent meg akarsz valósítani, amit itt leírtál, akkor valószínűleg az autó piaci árának háromszorosát kell ráköltened, ezért nem éri meg

2014. júl. 3. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
ennyi erővel semelyik autót sem éri meg tuningolni mert sokba kerül. Miért mindig az anyagiaskodás. Meg akarom valósítani, meg is fogom. Ne a pénzel törődjetek légyszíves :) Minden tuningautó mellé odaáltok s mondjátok a tulajnak hogy hülye vagy mert ráköltötted a vételi ár sokszorosát? :D
2014. júl. 3. 10:11
 3/14 anonim ***** válasza:

az az alap probléma, hogy egy 1.6 szívó benzint akarsz chiptuningra vinni


mivel ez értelmetlen pénzköltés, ezért írtam, hogy nem éri meg :D

2014. júl. 3. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Igen ebben mondjuk van igazság, Gondolkodtam 320I típuson ís, nemtudom azt mennyire érné meg jobban :D Mivel alapból most egy 316-i áll a ház előtt, de csere megoldható :D Végülis 2k köbcenti határig nem érdekel a motorméret. de annál nagyobbat tényleg nem akarok. Fölöslegesnek tartom közútra.
2014. júl. 3. 10:21
 5/14 anonim ***** válasza:
a 20as az már legalább 6hengeres és 150 lovas... tehát már tuningolni sem kell mert tul teljesíti az elvárásaidat :))
2014. júl. 3. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
ja azt lefelejtettem... az lsd tudtommal a Limited Slip Differential rövidítése.... szoval keress ugy a neten hogy sperr difi...(e36 hoz van kis és nagyházas meg sok féle áttétel) de a lovakhoz semmi köze :D a kinézethez meg főleg nincs :)
2014. júl. 3. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:

Viszont a kupuf+ légszűró a hangzás miatt akkor is kell, a karosszéri átépítés fogalmam sincs melyik kit : [link]

[link]

erről lenne szó, nagyobb képet nem találtam sajnos. Airride rendszer is adott, de nemtudom melyik márka érné meg. Milyen kipuff rendszer (márka) ileltve szoktam látni olyan kipofogó dobokat néhol amin a dob carbon és nagy kerek kromozott vég van rajt, na olyan király lenne.

2014. júl. 3. 10:30
 8/14 A kérdező kommentje:
Tudom hogy lovakhoz és kinézethez semmi köze, de ha már 320i lesz lehet, azzal azért lehetne játszadozni ha van benne difi :) Persze csak zárt óton, üres parkolóban vagy tuningtalikon.
2014. júl. 3. 10:31
 9/14 A kérdező kommentje:

bár ez a 316os elég brutál és még magyar is :D

https://www.youtube.com/watch?v=xB1sRUtrqVk

2014. júl. 3. 10:41
 10/14 anonim ***** válasza:
hát szerintem is cseréld le egy 320i-re, vagy 318is-re, bár ha BMW, akkor már legyen 6 henger, szóval 320i. De ez a kép amit linkeltél dúrva szélesítés, ilyen nyomtávszélesítéssel eléggé hamar gajra mennek a csapágyak, nekem személy szerint nem tetszik, de ez szubjektív, ilyen szélesítés az M3 GT-R-en van. Feltételezve hogy lesz rajta 4 malomkerék, ne gondold hogy a 150 lóerő majd úgy hajj de csapkodni fogja a farát ide oda. 15-ös kerekeken gyári vékony ngumival jó, de ha ráraksz ilyen 17-18--as kereket 225-ös vagy szélesebb gumival akkor szerintem meghalt a dolog. De én mindenképpen lecserélném, ahhoz hogy legyen 130 lóerő már bele kell nyúlni jobban, szerintem ahhoz már másik vezérműtengely kell, meg lehet alakítgani kell a hengerfejen, az meg már nagyon nem olcsó, és akkor alacsony fordulaton halottabb lesz az meg nem előny tekintve hogy azért nem kicsi az autó önsúlya.
2014. júl. 3. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!