1. azért a jó menetteljesítmény egy nehéz, 102 lóerős autó esetében igencsak megkérdőjelezhető
2. a plusz 15-20 lóerő nem sokat fog érni, talán fél másodperccel jobb lesz a 100-as sprint, mindezt kegyetlen sok pénzért
3. ha mindent meg akarsz valósítani, amit itt leírtál, akkor valószínűleg az autó piaci árának háromszorosát kell ráköltened, ezért nem éri meg
2014. júl. 3. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 A kérdező kommentje:
ennyi erővel semelyik autót sem éri meg tuningolni mert sokba kerül. Miért mindig az anyagiaskodás. Meg akarom valósítani, meg is fogom. Ne a pénzel törődjetek légyszíves :) Minden tuningautó mellé odaáltok s mondjátok a tulajnak hogy hülye vagy mert ráköltötted a vételi ár sokszorosát? :D
az az alap probléma, hogy egy 1.6 szívó benzint akarsz chiptuningra vinni
mivel ez értelmetlen pénzköltés, ezért írtam, hogy nem éri meg :D
2014. júl. 3. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 A kérdező kommentje:
Igen ebben mondjuk van igazság, Gondolkodtam 320I típuson ís, nemtudom azt mennyire érné meg jobban :D Mivel alapból most egy 316-i áll a ház előtt, de csere megoldható :D Végülis 2k köbcenti határig nem érdekel a motorméret. de annál nagyobbat tényleg nem akarok. Fölöslegesnek tartom közútra.
a 20as az már legalább 6hengeres és 150 lovas... tehát már tuningolni sem kell mert tul teljesíti az elvárásaidat :))
2014. júl. 3. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
ja azt lefelejtettem... az lsd tudtommal a Limited Slip Differential rövidítése.... szoval keress ugy a neten hogy sperr difi...(e36 hoz van kis és nagyházas meg sok féle áttétel) de a lovakhoz semmi köze :D a kinézethez meg főleg nincs :)
2014. júl. 3. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 A kérdező kommentje:
Viszont a kupuf+ légszűró a hangzás miatt akkor is kell, a karosszéri átépítés fogalmam sincs melyik kit : [link]
[link]
erről lenne szó, nagyobb képet nem találtam sajnos. Airride rendszer is adott, de nemtudom melyik márka érné meg. Milyen kipuff rendszer (márka) ileltve szoktam látni olyan kipofogó dobokat néhol amin a dob carbon és nagy kerek kromozott vég van rajt, na olyan király lenne.
8/14 A kérdező kommentje:
Tudom hogy lovakhoz és kinézethez semmi köze, de ha már 320i lesz lehet, azzal azért lehetne játszadozni ha van benne difi :) Persze csak zárt óton, üres parkolóban vagy tuningtalikon.
9/14 A kérdező kommentje:
hát szerintem is cseréld le egy 320i-re, vagy 318is-re, bár ha BMW, akkor már legyen 6 henger, szóval 320i. De ez a kép amit linkeltél dúrva szélesítés, ilyen nyomtávszélesítéssel eléggé hamar gajra mennek a csapágyak, nekem személy szerint nem tetszik, de ez szubjektív, ilyen szélesítés az M3 GT-R-en van. Feltételezve hogy lesz rajta 4 malomkerék, ne gondold hogy a 150 lóerő majd úgy hajj de csapkodni fogja a farát ide oda. 15-ös kerekeken gyári vékony ngumival jó, de ha ráraksz ilyen 17-18--as kereket 225-ös vagy szélesebb gumival akkor szerintem meghalt a dolog. De én mindenképpen lecserélném, ahhoz hogy legyen 130 lóerő már bele kell nyúlni jobban, szerintem ahhoz már másik vezérműtengely kell, meg lehet alakítgani kell a hengerfejen, az meg már nagyon nem olcsó, és akkor alacsony fordulaton halottabb lesz az meg nem előny tekintve hogy azért nem kicsi az autó önsúlya.
2014. júl. 3. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: