Az autósok nagy részét frusztlája, hogy ülnek a dugóban, a motoros meg halad. Mit gondoltok erről?










Ezért kerékpározok én is inkább. Olcsó, a javítására se megy rá a gatyád, nincs rá 50 millió adónem, hogy ötször annyi pénzt gomboljanak le rólad, mint amennyibe az autód került, nem fogyaszt üzemanyagot, ráadásul testmozgásként is kiváló.
Oké, esős időben, meg nagy hidegben nem tanácsos ráülni. Arra meg ott van a buszmetróvillamos.





Egyszerűen tudni kellene, milyen járműnek hol a helye. A biciklinek NEM a forgalmas, többsávos utakon. Ennyi!
Ennek ellenére tényleg előfordul ilyen helyeken is egy-két életét megunt biciklis. És ezentúl, mivel egyre jobban adják alájuk a lovat, még több lesz. Kicsit gondolkodni kell. Én nem egy biciklivadász autós vagyok, aki alig várja, hogy kiordítson a kocsiból, vagy nyomja a dudát. Egyszerűen ÉN félek, amikor egy ilyen úton kerülgetnem kell őket. Lassú, zajtalan jármű, olyan útra, ahol minden érzékszervedre szükség van, hogy biztonságosan haladj, nem való! Őszintén szólva nem egyszer múlott hajszálon, hogy ne üssek el biciklist, mert egyszer csak ott termett...csendben... Persze, lehet mondani, hogy figyelni kéne a visszapillantót...dehát mindenki nézzen már magába.
Lehet háborogni meg szídni az autósokat, és az egész országot magatoknak akarni, ha elcsapnak benneteket, az nem az autósnak fog fájni.















Szerintem igen,de az autósoknak meg kell érteniük.
Valamit valamiért.A motorosok az életükkel "játszanak",mert egykisebb borulás is végzetes lehet.





A dugóban rohadó autósnak a biciklis látványa kb. olyan mint a bikának a vörös posztó. Nehogymá' egy szar kétkerekű drótszamár megelőzze, ah, szentségtörés! Plusz ha még eszébe jut, hogy dugónként hány ezer forint benzint pöfögtet el a kipufogón csak hogy 5 métert jusson előre.
Lehet hogy nagy távolságokra nem alkalmas, de városban tökéletes a kerékpár. Akkor is, ha a sok dudáló, káromkodó autósnak nem tetszik.





Ezt én is észrevettem.
Télen virul a pofájuk ugye amikor a motoros meg a bicajos az vacog, nyáron meg visszakapják a gúnyos vigyort amikor döglenek a felforrósodott autóban, a motoros és a bicajos meg vidáman lubickol a menetszélben...
Hát nemkötelező autóval járni, el lehet adni a gépsárkányt, 3 misiból már olyan bicót lehet venni, hogy megszólal, és nincs rá ötszázcsiliárd különféle adó se. Nem hőbörögni kell a dugóban.
"Tévedés, nem mehet járdán a bicikli"
Mehet, maximum 20 kilométer per órával. Olvasgasd kicsit a KRESZ-t.
"ha meglátnék egyet járdán menni, lerúgnám a bicikliről... "
Aham, gond csak akkor lesz, törperős, ha visszakézből úgy vág pofán tonfával, hogy Záhonynál állít meg a sorompó...
"A kerékpár csak egy hobbieszköz, nagyobb távolságokra nem alkalmas, mégis szinte az egész várost (BP) követelik maguknak. "
Ekkora orbitális baromság hogy jöhetett ki egy emberből?
A kerékpár hobbieszköz, sporteszköz és JÁRMŰ. A KRESZ-ben pontosan meg van határozva: definíció szerint jármű. Nem gépjármű, de jármű. Tehát ugyanannyi joggal közlekedhet az úton, mint az autó, a motor, vagy a hóeke.
Az meg mit fáj neked, ha valaki képes egész városnyi távolságot megtenni? Ja, hogy a rohadtszemét kerékpárosnak nem kell adót fizetnie, nincs rajta rendszám, nem kell tankolni, nem kerül másfél százezerbe egy durrdefekt...hát aranyapukám, lehet váltani, senki nem tart töltött pisztolyt a fejedhez, hogy autóval járkáljál. Ez a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" hozzáállásod viszont gusztustalan.
"Érdekes lesz, hogy például egy forgalmasabb napon a 4 sávos Hungária körút közepén 20 km/h-val haladva (Mert már ott is mehetnek) mekkora dugót fognak okozni."
Az ugye megvan, hogy a kerékpáros nem haladhat az úttest közepén, hanem a jobb szélén?
Ja, hogy van olyan barom aki középen halad. Az nem is él sokáig. Akkor most én is kezdjek el hőbörögni az autósokra, hogy höböböböbö, mi az hogy a kerékpárútra parkolnak rá, böböböböböbö böböböböbö?
"Sok hülye biciklis, meghalna mert neki "joga van"."
Sok hülye autós, embert ölne, csak hogy öt másodperccel hamarabb vehessen pizzáscsigát a TESZKÓban, mert az út az övé, azt csinál rajta, amit akar...
Ez nekem is megy, öcsém, így "érvelni" én is tudok.





Hadd frusztrálja csak őket! Nem kötelező autóban ücsörögni, le lehet tenni a gépsárkányt, és lehet venni helyette mocit meg kerékpárt. Nem utálkozni kell, hanem váltani, és akkor nekik is járnak azok az előnyök. Ennyi!
#4 de igen, mehet járdán a bicikli, szóval ezt benézted. A kerékpársáv is csomó helyen a járdára van felfestve. Amúgy meg ne nagyon izmozzál, kis törperős, mert lehet, hogy akit lerúgsz a bicikliről, olyan maflást zavar le neked viszonzásképp, hogy Záhonynál állít meg a sorompó.
#8 ez egy ökörség, a kerékpár igenis alkalmas nagyobb távolságokra. A jó kerékpár, that is, nem a rozzant, zörgő parasztbájk, amit már csak a szentlélek tart össze. Egy óra alatt simán meg lehet vele tenni 30 km távolságot is, méghozzá full ingyen.
Csak összehasonlításképp: én a kerékpárommal 40 perc alatt ott vagyok az egyetemen, tömegközlekedéssel gyakran még 1 óra is kevés.
A biciklisek pedig többnyire nem az út közepén mennek, pláne nem egy forgalmas körút közepén. Aki igen, az nem is él sokáig.
#13 a bicikli mehet a forgalmas többsávos úton is - a szélén! Országúton is mehet, annak is a szélén. Tudod hol nem mehet a kerékpáros? Autóúton és sztrádán. Ha ennyire száguldozni akarsz, akkor miért nem ezeken közlekedsz? Ott garantáltam nem fogsz bicajossal összefutni.
Mellesleg a bicajos sokkal magasabb, mint egy autó, tehát ha nem veszed észre őket, akkor az nem a bicajos hibája. Ki kéne nyitni a szemeidet, ennyi az egész. Ahol közlekedhet kerékpáros, ott közlekedni is fog. A balesetek jórészét mellesleg nem a kerékpárosok okozzák, hanem pont az autósok. Úgy durván a 48%-ot, úgyhogy nem őket kéne démonizálni itt.
Persze elcsaphatsz kerékpárost, viszont te fogsz dutyiba menni utána, és egy valagnyi pénzt fizetni, nem ő.
#15 a sok nyomorék autós meg azt képzeli, hogy minden műutat kizárólag nekik csináltak...





azt gondolom, hogy aki kerékpár helyett autót vásárolt, az fogadja el az autóval járó kellemetlenségeket is
sokkal gyorsabb, mint a kerékpár, igen, csak az úton kívül nem mehetsz vele sehol és vásárolhatod bele literszám az üzemanyagot
felhajthatsz vele sztrádára is, igen, a földutakon meg zötykölődhetsz öt kilométer per órával, az ösvényekre meg fel se hajthatsz, hacsak nem valami Hummeres páncélozott terepjáród van
télen jól átmelegedsz benne miközben a kerékpáros vacog, ja, nyáron meg olyan mintha sütőben ülnél, miközben a kerékpárost hűti a menetszél (persze bekapcsolhatod a klímát, aztán anyázhatsz nagyokat, ha a fogyasztás a másfélszeresére nő)
és lehetne ezt még sorolni a végtelenségig...
a lényeg az: minden éremnek két oldala van, ha binyigli helyett autót veszel, akkor felvállalod annak minden negatív tulajdonságát is, olyan nincs, hogy egy közlekedési módszernek csak pozitívumai vannak...se autó, se vonat, se repülő nem született még olyan
szóval ja, dugni és szűznek is maradni...na AZ nehéz lesz
a bicikli mellesleg haladhat járdán, ha az úttest alkalmatlan kerékpáros közlekedésre, ill. ki van téve a "kerékpárral behajtani tilos" tábla, nincs mindenhol kerékpárút meg kerékpársáv
a jogszabályokat nem felülbírálni kell mellesleg, hanem betartani...ha az egyirányú utcában jöhet szembe kerékpáros, akkor jöhet, és kész, akkor is, ha leszarod a kirakott táblát
ha meg elcsapod, téged fognak elmeszelni, jogosan
úgyhogy ha elcsapsz egy bicajost, az bizony neked fog jobban fájni, a kártérítésen kívül könnyes búcsút vehetsz a jogsidtól is, és szerencséd van, ha csak pár hónapra
ha kerékpáros-mentes úton akarsz közlekedni, eredj a sztrádára, onnét le vannak tiltva a biciklisek
röhejes hogy a sok töppedt agyú barom a biciklist akarja itt közellenségnek feltüntetni...miért nem a kamionokkal kekeckedtek? ők azok, akik jellemzően feltartják a sort, szabálytalankodnak egyfolytában, nem mellesleg rongálják az utakat, hogy nyomvályús legyen mind, mert nehogymá' fizetni kelljen a sztrádáért, ez természetesen rendbe van, de amikor a szemét biciklis előremegy a piros lámpánál, az fúj, monnyonle...
normálisak vagytok ti!?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!