Az normális ha az én Gilera Runnerem 50sp-met haverom Kymco Agilytie 50 otthagyta?
Figyelt kérdés
Most hoztam el szerelőtől pedig kicsit meg lett fúrva is mert 2.2 volt a compreszió most 8.8as. Meg köszönném ha írna olyan aki ért hozzá valamit!#GileraRunner50 #KymcoAgility50
2014. jún. 24. 09:57
1/11 anonim válasza:
A kymcokat lejtőn lefelé még biciklivel is lelehet hagyni, úgyhogy valami nincs rendben a gileráddal. Ez a 2.2es kompresszió rendkívul alacsony, nemigazán értem, hogy hogyan ment annyival. Ha a motor rendben van, akkor érdemes a variátort átnézni.
2/11 A kérdező kommentje:
:/ Akinél volt szerelő azt mondja várjuk meg amíg erősödik 1-2 hét úgye furás után a motor. De most azt mondja ötlete sincs kuplungot is megnézte pedig. meg valami rugokat is cserélt most kevesebb fordulatnál vált fel. Akkor szóljak neki szerinted hogy varriátort nézze meg ? :/
2014. jún. 24. 10:13
3/11 kata kata válasza:
"Most hoztam el szerelőtől pedig kicsit meg lett fúrva "
Még nem koptak össze az alkatrészek!Járasd be legalább 500km-en át.Addig ne nagyon hajtsad mert kuka lesz.
4/11 A kérdező kommentje:
Okés köszi. Első motorom azért kérdezem. Csak az a fura hogy a 4 ütemű kis Kymco ott hagyta mint a... ugyan úgy mint előtte mert mondom előtte 2.2 volt a kompresszió amivel ezekszerint csoda volt hogy gurult. :/
2014. jún. 24. 10:33
5/11 anonim válasza:
Első vagyok, a bejáratás szükséges, de nem fog attól megerősödni a motor. Tapasztalatból mondom, 2 robogót is kaptam kézhez frissen fúrt blokkal és nem lett erősebb egyik sem. Hosszútávon lesz eredménye a bejáratásnak, kevesebb kopás, hosszab élettartam az eredmény.
A szerelő gondolom a hátsó kontrasztrugót cserélte. Érdemes lenne a variátort tényleg megnézni és venni bele egy eredeti görgőszettet. Ha a motor sztenderen szépen felpörög, nem fullad, akkor azzal talán nincs gond.
6/11 A kérdező kommentje:
Aha értem. Alapjárata tök szép pöcre indul 1 rugás vagy nyomás (ön inditó). És olyan varriátor szet árba mennyi lehet kb ? horror ára van ? :/ Akkor max vissza viszem majd de az a baj ilyen tudatlanul én még az állapotátt se tudom megnézni.
2014. jún. 24. 10:56
7/11 A kérdező kommentje:
De elvileg szerelő azt mondta meghajtásával nincs gond azt nézte először. Akkor elvileg nem kellett volna a varriátort is néznie?
2014. jún. 24. 11:02
8/11 kata kata válasza:
Ha azt mondta akkor azt is átnézte+szíj+kuplung részeket.
9/11 A kérdező kommentje:
Azért rá kérdek mert akkor passz szíj,kuplung is most lett cserélve.. Pedig legalább tudnia kéne a 80 at ennek is most meg max 70 a vége. :/
2014. jún. 24. 11:30
10/11 anonim válasza:
Variátorral könnyen ellehet rontani, kopó alkatrész cserélni kell benn a görgőket időnként. Itt szokták elrontani, hogy beleraknak más tömegűt a gyárihoz képest, vagy raknak bele pár könnyebbet, pár nehezebbet. A görgők tömege gyárilag tesztelt, egy adott motor nyomatékgörbéjéhez igazítják. Ha ettől eltér az ember, de a motort meghagyja gyárilag, akkor világos, hogy nem fog rendesen menni. Menni fog, csak lassan húz rossz fordulaton vált feljebb stb. Maga a csere nem bonyolult, csak a görgőket kell cserélni, egy görgőszett kb 3-4ezer forint, lehet picit olcsóbb vagy drágább, inkább vedd a drágábbat, sok múlik rajta. Ha már lebontja a szerelő a váltóházat akkor érdemes szíjat is cserélni, ez 3ezer környékén van. Ha a motor tényleg jó, akkor más gyengítő faktor nemigen lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!