Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A túl nagy kapacitású kondenzá...

A túl nagy kapacitású kondenzátor okozhat ilyen hibát?

Figyelt kérdés

Adott egy Simson S51. A problémám a következő volt vele: elinduláskor beszaggatott,valamint később pont a váltás előtti pillanatban megint el kezdett szaggatni. Bemelegedve ha leesett a fordulat,minden előjel nélkül leállt. Ez tipikus kondenzátor hibára utal(ami már nem az első volt a motornál) ,így hát az oldaldobozba költöztettem azt a túlmelegedés elkerülése érdekében. Ezt követően ugyanazokat a tüneteket produkálta. Gyanakszom a trafóra,de nincs benne szakadás,az ellenállás-értékek is megfelelőek,és nem melegszik. Másik ötletem a kondenzátor,mely most egy Ladáé 0,25 mikrofarad kapacitású,talán sok neki.

Pipát kicseréltem,nem ott megy el a szikra,megnéztem.

Kérem segítsetek,mert már nincs ötletem.



2014. jún. 19. 12:20
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

A kondenzátor külseje kap megfelelő testet?


Az is lehet hiba, akár az alaplapban is, ha a furat már ki van tágulva. Vázon meg főleg, elég ha a festék szigetel rögtön nem lesz tökéletes.


Nem túl nagy az a 0,25, azt én kizárnám.

2014. jún. 19. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Miért nem bele valót veszel, miért Ladáét? Egyébként ez trafógond lesz, kimérni nem mindig lehet, mert ugye hol jó hol nem.
2014. jún. 19. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Oda megy a többi testkábel is,és jól oda van fogatva a kondi is. Azért Ladáé,mert azon van bilincs.


Most viszont megnéztem,a gyertya áthúz a fém részénél,ahol nem kellene,lehet hogy oda megy el a szikra.

2014. jún. 19. 14:07
 4/11 anonim ***** válasza:
Ha nem a gyertya, akkor 99% hogy a trafó lesz a baja. És ezekbe nem szokott szakadás lenni. Egyszerűen elhasználódtak. Amikor felmelegszik(csak egy kicsit is) akkor már nem úgy működik ahogyan kellene. Cserélj trafót. 2500 ft. Vagy egy jobb minőségű 5000. Ideiglenesen taiwani is jó lesz ha nincs másra pénzed. Vagy kérj kölcsön egy jól működő trafót és azzal próbáld meg.
2014. jún. 19. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Kicseréltem a gyertyát (Brisk N15YC),most teljesen jó,semmi szaggatás. A trafócserére gondoltam,de senkinek nem volt aki kölcsön tudta volna adni kipróbálni mielőtt megveszem. Mindenesetre remélem megoldódott a probléma ezzel a gyertyacserével.
2014. jún. 19. 22:48
 6/11 anonim ***** válasza:
A Brisk N15YC nem Simsonba való, mert kisebb a hőértéke. Minimum N14YC kell, de ha hajtós stílusban motorozol akkor elkél az N12C is.
2014. jún. 20. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Jelenleg az enyémbe is N15YC-van. És hol nyomom neki csutka gázon, hol 3/4 gázon és tökéletes a gyertya működése. és nem 1-2 napja van benne:) Hanem amióta megvettem azóta. Ami kb majdnem fél év.
2014. jún. 20. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Semmi gond azzal a gyertyával, sokan vesznek bele ilyet de panaszt nem hallottam még forumokon se rá.
2014. jún. 22. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Nekem eleinte bevált most, a hidegindítással nagy gondok voltak viszont. Most eléggé elkezdett szaggatni. Valami jobb minőségű gyertya? Marelli,Champion? azokból milyen jó bele kb.? Hőértékben ami megegyezik az N14-es Briskkel
2014. jún. 26. 16:05
 10/11 anonim ***** válasza:
Champion L78C, NGK B8HS, BOSCH W4AC
2014. jún. 26. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!