Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S50 rendesen ment,...

Simson S50 rendesen ment, aztán megálltunk vele és azóta nem indul. Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés
Szóval rendesen ment a motor, megálltunk vele és azóta nem indul. Próbáltuk betolni, cseréltünk gyertyát (hézag rendben 0,4), leszedtük a hengert és a hengerfejet, főtengely rendben, dugattyú gyűrű rendben, alátömítettünk és visszapakoltuk őket. Teljesen leszedtük a gyújtást és a gyújtásalaplapot, lend kerék éket cseréltünk mert el volt nyíródva.. Hangsúlyozom ment rendesen, aztán mikor megálltunk már nem indult újra.. Pedig egy rúgásra indulós moci volt. A gyújtás alaplapon forgott a kondenzátor belseje, kicseréltük egy másikra aminek szintén mozog egy kicsit a belseje és így már egy párszor beröffent olyan 4-5mp-re de aztán leállt megint. A megszakító is be volt égve, azt is felcsiszoltuk. Akármilyen gyertyát teszünk bele mint az állat akkora szikra van, üzemanyag is van, még be is lobban a gyertyán az üzemanyag. Igazából az érdekelne minket, hogy ezek a problémák csak gyújtásjellegűek vagy szimeringes lenne a motor mert ugye akkor S50-en a blokkot is szét kell húzni szimering cserénél. Valami okosság?

2014. ápr. 20. 18:08
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Légszűrő, karburátor takarítás- más így nem jut eszembe :/
2014. ápr. 20. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Minden meg volt csinálva, karburátort is kipucoltuk, a légszűrőt is, vadi új légszűrő van olajjal felitatva. Bennünket inkább az érdekel, hogy szimeringes e a motor s annak mik a jelei mert bármi mást meg tudunk javítani. Megszakítót kicseréljük, gyújtástekercset kicseréljük, kondenzátort kicseréljük.. Eleve cserére érett volt mert kitudja mikori, meg hogy a megszakító is beégett, a kondenzátornak meg meg volt repedezve a teteje és az oldala. Aztán ha nem jó, igazából az érdekelne, hogy szimeringes e mert akkor ugye blokkot kell bontani ami nem fasza egy munkásmotornak.. Mert akkor kb egy felújítást is csinálni kell rajta.
2014. ápr. 21. 11:24
 3/11 anonim ***** válasza:
Ha szimeringes akkor ugye falsotsziv de azt latod a jobb oldalon ha kinyomja a kevereket a bal olalrol meg sziv azt is latod ha fogy szoval kiderul ha szimeringes
2014. ápr. 21. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim válasza:

Legelőször én a gyertyát cserélném.

Nekem fulladt a motor, nem indult be, akkor gázt adtam neki és leállt, na meg olyan is volt hogy gázt adtam és 2-3 másodpercig fulladt és csak utánna pörgött fel. De a gyertya csere megoldotta ezeket a gondokat.

2014. ápr. 21. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim válasza:

Benzin, gázbovden?

Be ugrik, de egy pöffentéstől is képes beköpni a gyertyát! (ez tapasztalat, minden berobbanásnál, gyertya csere amiatt, hogy túl sok üzemanyagot kapott)

Ha nem kap utánpótlás üzemanyagot akkor is leáll, dugulás, nem megfelelő benzin is, vizes!

Nagy baja nem lehet! Kísérletezzetek!(nő írta, ne nevessetek)

2014. ápr. 21. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim válasza:
Hát viszont az igaz hogy ha nedves a gyertya az nem jó, mivel a nedvesség elvezeti más fele a szikrát. Vagy nem kap elég levegőt, vagy a szívatón a gumi korong van elhasználódva. A hegert megnéztétek, hogy nem e bordás, karcos vagy valami? mert ha az akkor kompresszió nem elég bene.
2014. ápr. 21. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Az alaplapon a kondenzátornak mi a szerepe a gyújtásban?
2014. ápr. 21. 20:06
 8/11 anonim ***** válasza:
Annyit mondok hogy sok:D
2014. ápr. 21. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 gebasz1 válasza:

Szia!

Először is a kondít szereld bele az oldal deklibe /nem a légszűrő oldfalán/ott kanyarodik a váz és ott valahol feltudod fogatni egy lemez segítségével/mint egy bilincset rátekered hagysz a felfogatásnak fület/a vázhoz.A kondihoz menő szálat meg oda vezeted és rákötöd a kondira.Igy a kondi hibát ki tudod zárni és könnyebb cserélni is.Annyi benzint kap "lobban a gyertyán az üzemanyag". Először is ki kell deríteni hogy mért benzines azért mert nem tud begyulladni a dús keverék

miatt-gyertya ki üzemanyag csap zár 10-20 megrugdos a berúgókar,a gyertyát ki kell szárítani1:valamilyen hőforással vagy 2: féktisztító spray + egy kis fújás és elpárologtatja a gyertyán lévő üzemanyagot. A gyertya vissza szerel csap kinyit 2-3 rugás gyertya ki vesz és megnéz ha ismét teljesen benzines akkor sokat kap ez lehet szivatógumi leszakadt vagy nem zár és sok anyagot enged be.Ha viszont nem túlzottan benzines akkor gyújtás gond lesz/nincs jól beállítva elnyírta az éket stb/

Szimering tekintetében mindkét oldalt olaj juthat a forgattyús házba ez nem okoz azonali hibát elejibe kevésbé később egyre jobban kékesen fűstől a motor.A motor gyujtókábele /eredetié/a blokk öntvényen keresztűl van egy bakelit hüvelyen keresztül itt is áthúzhat. Azt hogy kint a gyertya ad szikrát az nem azt jelenti hogy a hengerben nyomás alatt is ad.

2014. ápr. 21. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Vééégre!! A beégett megszakító érzékelőit becsiszoltuk, a forgó közepű MZ kondenzátor-t kicseréltük egy újra. Ez után még nem indult. Az új gyújtótekercs beszerelése után viszont pöccre indult, ismét olyan mint a régi! ;)
2014. ápr. 26. 17:28
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!