Trabant 1.1 motor tuning. Igazak ezek a + Le-k?
Ha szeretnénk egy kis LE többletet, tegyünk be egy 4T Waresz vezérműtengelyt Trabinkba! max. 8-10 LE
Kicserélhetjük a leőmlőt is kezdetnek,
bár egy komplett sportrendszer hoz igazán plusz lóerőt, ez max. 5-10 LE lehet!
Akinek így ez még nem elég annak célszerű a karburátor cseréjével szembenéznie!
A gyári Wber 32 TLA karburátor helyett ajánlom a Weber 36, 40 IDF
vagy 40es DOCE kéttorkú karburátorokat.
Ezek olyan +10-15 Le-t hoznak, komolyabb fogyasztásnövekedés nélkül.
Sőt némileg javulhat is a fogysztás, mivel ezek kézi szivatós modellek,
így többé nem ragad be, vagy jár össze-vissza az autómata szivató és a kisebb
szívásellenállás miatt a motor könnyebben pörög fel!
Természetesen itt már barkácsolni kell, hiszen a szívócsonkot át kell alakítani!
Ám ezt házilag is meg lehet csinálni, vagy csináltatni gépműhelyben, esteleg egy
lakatossal. :-) Fontos, hogy a kéttorkú karburátort csak speciálisan erre szakosodott
műhelyben tudják beállítani,mivel szinkronizálni kell a két torkot.
Továbbiakban lehet alkalmazni a hagyományos hengerfejtuningot a szívócsonk ill. a hengerfej felpolírozását.
Ezzel mint egy kb. max. 8-10 további Le érhető el. Számos magyar tuningcég vállal vezérműtengely átalakítást,
gyáriból sport vezérműtengelyre, ami azt jelnti, hogy a tengelyen lévő bütyköket meghosszabítják,
igy szíváskor a szelep mélyebbre nyomódik és több keveréket szív be, és így nő a teljesítmény is!
Ez olyan 8-10 Le-t hoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!