Gilera Runner 50, rezonancia és erőtlenség?
Olyan problémám lenne, hogy 9000 fordulaton rezonál a motor de olyan brutálisan, hogy kitekerednek a csavarok eltörik a vario dekni, három darabra törik a kipu konzol maga a kipufogó nyakba letörik végdob ott törik ahol éri. Ha bemelegszik a motor teljesen erötlen lesz olyan mintha a görgök ragadnának kinn, most cseréltem variot és görgöt is, ugyan olyan maradt. Csak bug a motor fel nem pörög csak nagyopn nagyon lassan viszont 7000rpm megindul 11000rpm-ig és húz mint az állat 108km/h a végsebessége óra szerint. Nyél gáznál puffog és darál a motor egy darabon.
A motoron egy MHR replica henger van, gyári sokadik varioval 4g malossi görgkkel, yasuni c16-al.
A motor teljesen jó volt ment mint az állom, nem rezget indult minden fordulatról rendesen, amíg a gyári főtengelyen az alsó kosár szét nem ment.
Kapott új főtengelyt (Motoforce Racing Evolution-t) új TOP c4 csapágy szettet, na azóta rossz a motor. Gyári membrán esetleg okozhat ilyet, a megnövekedett elősűrítés végett????
GYári 17,5mmm karbival volt akkor is amikor jó lett és most is. 82 fuvokával volt még gyári tengőn, de 97el +tűvel feljebb is ugyanolyan sz*r!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!