Szerintetek, ha az időjárás melegszik egy formula autón az első és hátsó szárnyakat meredekebbre, vagy vízszintesebbre kell állítani? Valamint a fékerőt előrébb egy pici, vagy hátrébb? MELEGSZIK!
A szárnyakkal egyet értek.Ezt én is így gondoltam.Viszont a fékben már nem vagyok biztos.
A fékerő eloszlás ugye mindig előbbre jut a több.Szerintem a féknek is megvan a maga üzemi hőfoka és ha melegebb levegő jut az első fékre ugyan azzal a %-os beállításnál akkor az első fékek kimehetnek az optimális tartományból,vagy eltolódhatnak rossz irányba,szerintem érdemesebb egy picit hátrébb állítani,hogy a fék üzem és hatékonyabban tudjon működni.
Szerinted?
Nem formula 1-ről van szó!
Csak általánosságban a formula autóról.Mondjuk egy formula 3000,vagy egy 4-5 évvel ezelőtti forma 1-ről ahol még nem volt így elszabadulva a hülyeség.
4/5
Nem a fékekhez jut melegebb levegő!Hanem mivel az első fék úgy van beállítva hogy jobban fogjon mint a hátsó ezért az elsőknek nagyobb a terhelésük ergó nagyobb hőt generálnak és mondjuk szerintem nagyon nem mindegy neki hogy kb 20 fokos levegő éri vagy 30.
Gondolom ez a kérdés a tegnapi F1 kapcsán jutott eszedbe.
"az első fékek kimehetnek az optimális tartományból,vagy eltolódhatnak rossz irányba,szerintem érdemesebb egy picit hátrébb állítani,hogy a fék üzem és hatékonyabban tudjon működni."
Hamilton pont ezért esett ki a tegnap, mert túl hátra tekerte a fékerőeloszlást, igy a hátsó fékek túlmelegedtek.
Hát ez is egy szempont és talán egyet is értek,de mikor a balanszot álligatják nem a tárcsákat cserélgetik.
Vagy az csak finom hangolás?
Mondjuk 20%-os előrre tolt elosztást átállítamak 30%-ra akkor az nem azt jelentené hogy 10%-al jut nagyobb fékhatás előre?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!