1.8 ford Duratec HE motornál okozhat-e érezhető tejesítmény veszteséget, ha a beömlő levegő hőmérséklete 70-80 fok?
Melegben szenved a kocsi. Külső hőmérséklet 32 fok, beömlő levegő hőfoka stabil 2000-es fordulaton 78 fok.
THX!
Igen, minden jel arra mutat, hogy a jeladó mgfelelően működik, mégpedig azért mert
- 1. induláskor a jeladó a környezeti hőmrsékletet mutatja és szépen lassan melegszik.
- 2. Nagyobb fodulaton a hőmérséklet visszaesik kicsit, mivel visszahűti a beszívott levegő.
3. A beömlő, és környezeti hőfok közti különbség nem állandó. Én arra tudok gondolni esetleg, hogy a jeladó átmelegedik a motortérben keletkező hőtől, illetve a motortestén keletkező hőtől.
Azt sajnos nem tudom, hogy a szívóoldal gépelemeinek üzemi hőmérséklete felmelegítheti-e ennyire a levegőt...
Akkor lehet, csak egy alapos tisztítás kéne neki kontakt sprével.
Ok. Megnézem. Ha beleogondolok, a képet látva, a kosz simán szigeteli az érzékelő fejet, ezáltal nagyobb tehetetlenséggel felruházva a mérőfejet. Már csak azt kell megtudnom hol van...
Tudod esetleg?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!