Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet az oka, ha az autó...

Mi lehet az oka, ha az autó motorjába 3 hetente kell olajat tölteni, mert már jelez a lámpa?

Figyelt kérdés
2010. jan. 2. 00:33
 1/6 anonim ***** válasza:
Szét van hajtva.
2010. jan. 2. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
valahol tömítetlen,meg kell nézni hol csapja ki az olajat,ha nem látod a motoron hol olajos nagyon akkor szerviz minél hamarabb.
2010. jan. 2. 02:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
Szelepszár szimering csere tesó! Az enyémnek is ez a nyűgje! kb.60.000 ft. (opel astra)
2010. jan. 2. 02:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Vagy a szelepszár szimeringeket kell kicserélni, vagy már a motor el van kopva és abból adódóan fogyasztja az olajat. Jóindulatból mondom, hogy ne várd meg míg az olajnyomás lámpa jelez! Legjobb lenne, míg nem javíttatod meg, ellenőrzöd az olaj szintet rendszeresen, akár naponta, és ha minimum és maximum jelzés között van mondjuk középen, már feltöltöd maximumig, mert amikor már a lámpa bevillan az azt jelzi, hogy nincs olajnyomás, ha úgy jár a motor további károsodásai lehetnek. Én olyan autóban is ellenőrzöm az olajszintet ami nem "eszi" az olajat. Sajnos javítás nélkül ez a probléma már nem fog megoldódni, de ahhoz kell egy szakember, hogy megállapítsa a fogyasztás okát, remélhetőleg a szelepszár szimering cserével csökkenne, de elég sok ha 3 hét alatt (feltételezem hogy kb. egy liter olaj hiányzik) ott már motor kopás is lehet. Leírhattad volna milyen autóról van szó, mennyit futott és a 3 hét alatt kb. hány km-t teszel meg.
2010. jan. 2. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
"92es 1,3 ford escort, ~380000 km van benne, legkevesebb napi 120 kmet megy, van amikor többet, 3 hét alatt minimum 2000 km. Több autószerelő is megnézte, de nem tudták megcsinálni, nem tudom, mit mondtak, mert nem saját kocsi.
2010. jan. 2. 09:39
 6/6 anonim ***** válasza:

Milyen autod van?

Az Astrásnak,nem csak szimering a probléma.Eco-s mtorok hibája az olaj áteresztő gyűrű konstrukciós hibája.Ezeknél a motoroknál nincs furat az áteresztű gyűrű hornyában.Dugattyúk ki megkell fúrni ,új gyűrűsor és mehet.Már tul vagyunk a 10.ilyen motoron,az első amit csináltunk 50000-km futott nem eszi az olajat!

2010. jan. 2. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!