Miért nem raknak autókba X hengengerelrendezésű motorokat?
És melyik autóban van 24 hengeres motor?
Manapság egy a lényeg, minél kisebb költségből a legmagasabb haszon. Az alkatrész legyen a legegyszerűbb alakú, hogy ne kelljen sokat dolgozni rajta, és legyen belőle kevés. Nem hiába vannak 3 hengeres turbók, és hasonlók (Persze a szabályozások miatt is)
Arról nem is beszélve, hogy most egy motor milyen magas? A földtől felér a motorháztetőig. Ha majdnem dupla ilyen magas lenne, hova tennéd be?
ha anno a BMW beleteszi a 7-esbe a 16 hengeres mocit gondolhatod most mennyit érne...világon egyetlen egy 16 hengerese...
kb 10-20 millió lenne és csak pár darab. persze régen olcsó lett volna de most drága lenne.
majd az enyémnek is fölmegy az ára pedig csak v12 5400 köbcenti. igaz nem most majd 10 év múlva.
Van 16 hengeres autó, nem is egy. A 30-as években sok ilyen készült. Szóval nem a BMW találta fel a spanyol viaszt.
Illetve ha jól tudom a Veyron is 16 hengeres. Meg a Caddilacnek is van valami prototípusa régebbről.
Egy V12 BMW pedig soha nem fog sokat érni, ugyanolyan futószalagon készül, mint bármelyik másik autó.
Emiatt gyűjtői értéke soha nem lesz, csak benzintemetőnek használható, meg max driftautónak. (Annak viszont nem jó a 7-es bálnakasztnija)
Tényleg micsoda horror ár...
És nem a kínálat legaljáról választottam egy pusztulatot.
Ezeket a 2 milliós árakat nyugodtan el lehet felejteni az E30-nál is.
Annyiból már simán lehet venni 2002-t is, és lássuk be, nem egy kategória a kettő.
Azért mert annyiért van fent, attól még nem ér annyit. Csak az eladó várja a madarat, hogy hátha megveszik. Nem egy ilyen van, ami már évek óta hirdetve és nem kell a kutyának sem annyiért.
Ahhoz pedig, hogy 750-ből 10 darab maradjon, nem 10 évnek kell eltelnie, hanem minimum 100-nak.
Mercedesből is mind ami restaurálva van kis motoros példány a 6.9-ből is alig maradt fent meg a nagy v8-ból.. naz restaurálva dupla annyiba kerül...
lehet nem 10, hanem 20 év, de azt ki lehet bírni...
és mi lesz 20 év múlva? 500 köbcentis 2 hengeres turbók meg elektromos autók.
meg marad néhány régi igazi autó.
lehet itt nem kell majd senkinek, de németbe majd megveszik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!