Hogy lehet "durrogtatni" az autó kipufogóját menet közben motorfékkel ha az autó injektoros, illetve milyen fordulatszám tartományban következhet be? Valaki eltudja magyarázni pontosan?
Régi karburátoros motorokat lehetett durrogtatni úgy hogy menet közben le kellett venni a gyújtást, majd ráadni. Amíg nincs szikra, addig nincs éges se, de a keverék kimegy a kipufogóba, majd ha újra van égés akkor az begyújtja a kipuba került keveréket.
Modern injektoros autóval ezt nem lehet megcsinálni mert ha levesszük a gyújtást befecskendezés sincsen.
"Kocsim alatt nincs katalizátor se középdob" és "hamarosan lesz még csak rajt rendszám" - Ahogy elnézem, így nem lesz meg az a rendszám. Ha visszakerül a katalizátor és a középdob, akkor talán.
Ha a kipufogórendszerbe valahogy kijut valamennyi üzemanyag, az durroghat, de az meg röviden kinyírja a katalizátort és a motornak sem tesz jót.
El tudom képzelni, hogy az a 20-25 éves vén Bmw milyen állapotban lehet, pár 100 km és magától is durrogni, prüszkölni fog, végül kimúlni. Szegény normális béemvések az ilyenek miatt szégyenkeznek.
Hogyne lenne köze hozzá ...
A kérdező szinte biztos, hogy erre gondol:
https://www.youtube.com/watch?v=NK_VAAvRxIA
Ezt pedig az okozza, ha elégtlen üzemanyag kerül a kipufogórendszerbe.
Ez normál személyautóknál nem fordulhat elő, csak ha elégtelen valamelyik beállítás.
Én egy Corolla ae86-ot láttam durrogtatni..
Rendszámmal... Személyesen.. :D
ROHADJÓVOLT!! :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!