Etz 125 vagy aprilia rs 50 megy jobban?
tuti hogy az etz jobban megy, az etz földön elkezdem kapartatni álló helyzetben akkor feltudom pakolni 4. sebességig. az aprilia az csak 1-esben forgatja, de abban se túlzottan.
az etz meg indulásnál betonon is kipörög 2 méter hosszan, és felteszem kettesbe és még akkor is csíkot hagy a betonon.
szóval ez most már nem is kérdés hogy melyik megy jobban.
kb egy súlyban van az aprlia meg az mz, az aprilia sport motor akar lenni, az mz meg túramotor, de akkor is azé az mz még akkor is legalább 3-4 lóerővel több, ha az apriliában nincs fojtás.
Minden szempontból jobb egy RS50.
Újabb, korszerűbb, többet pörög,és ha kicsit "illegalizálod" akkor a vége akár 130 is lehet.
Bár nem hiszem hogy így tartós lenne, de kinézetre is ottvan a toppon.
130? hülye vagy?
azt mondta haverom hogy 100-nál már olyan instabil ha megpróbálna kikerülni egy gödröt vele akkor elesne. akkor hogyan menne már 130-at? annak a motornak a legideálisabb sebesség a 60km/h.
akkor pörög 6.-ban 6 ezer körül. és azt bírja tartósan, az az utazó sebessége, egy etz meg 90-el kivisz a világból, mert akkor pörög 4-5 ezer között 5.-ben.
nem olyan sok mindenben előnyösebb az aprlia, mz sokkal kényelmesebb, nagyobb, nem kell forgatni nagyon, nem kell rajta hasalni, 90-el kivisz a világból, az apriliával meg mehetsz 40-el, ami a szabályos, és annyira is van terzevze, és a 60-at azt bírja, de amúgy az csak akkor visz ki a világból, ha benne vannak a fojtások, amúgy gyorsan tönkremegy, fojtásokkal meg úgy megy mint egy simson, vagy még úgy sem,, mert fojtott állapotban majdnem ugyanazok az adatai mint a simsonnak, sőt még rosszabbak, mert a simson 70 kg, 3.6 lóerő, és 6Nm nyomaték, aprilia 110kg, 3.7 lóerő, és 4 Nm nyomaték. kb annyit tud mint egy simson, vagy még annyit sem, szerintem egy 4 sebességes 51-es simson simán odaverné a fojtott apriliát.
fojtatlanul gyorsan megváltoznak az adatai, de viszont nem lesz tartós, simson meg fojtások nélkül is kivisz a világból, az nem károsodik annyira. na meg az aprliát 10.000km-enként generálozni kell, az mz-be meg 47.000km után lett generálozva, azé nem mindegy.
fojtás nélkül már odaveri az 51-es simsont. de az aprlián elméletileg mikor kijön a gyárból akkor 12 fogas elsőlánckerék van rajta, a haveromén 14 fogas van, ő tette rá hogy kivigye a 100-at, azzal még pont kibír pörögni annyira hogy eléri a 100-at óraszerint, ami amúgy csak 85 körül van, valószínűleg egy 15 fogassal már nem tudna kipörögni addig hogy elérje a 100-at.
az mz-n meg 15 fogas van gyárilag, most 13 fogas.
ne haragudj meg de olyan hülyeségeket írsz hogy ezt nem birom olvasni. (hozzáteszem 80-as rs-em van, nagy karbival, ugyhogy tudom mit beszélek)
ha a haverod azt mondta hogy az rs 100nál instabil, és hogy 14es lánckerékkel alig megy, akkor minden bizonnyal ő volt a bal*asz, mert nekem is 14-es lánckerekem van rajta elöl, és a 6.ikat 12ezerig leforogja, úgyhogy erröl nincs is miröl tovább beszélni, az meg hogy instabil, mikor az óra 120-at mutat( nem tudom valójában mennyi lehet, talán 110-115), ha akkor a hegyekbe nem félek döntögetni, előzgetni, és akkor sem ha bele kell fékezni, lehet hogy velem van a baj. elmondom hogy nem 60 az utazója, 80 körüli tempót vígan tudja tartani. egyébkánt egy gyári rs 50 nem 3,7 le, hanem 10-12, úgyhogy ezt is megebszéltük.
" na meg az aprliát 10.000km-enként generálozni kell, az mz-be meg 47.000km után lett generálozva, azé nem mindegy. " azéé nem mindegy hogy az mz 47.000 km után, HÁNYADSZORRA lett generálozva .. :D
és hadd kérdezzek énis. ha ennyire szidod az apriliát, és az mz mellett álsz, akkor miért érdekel hogy melyik a jobb ?
nem szeretem amikor tudatlan kisgyerekek okoskodnak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!