BMW E46 318D megéri venni? Vagy nagyon kicsi a motor a kasznihoz?
Azt mondanám, hogy elfogadható. Nem lesz egy versenygép, az tény. Nekem nem érné meg csak azért 318d-t venni, hogy BMW-m legyen. Értéke gyorsan fog zuhanni, mert sok van belőlük, igaz 320dből még több. Amiből pedig sok van, az gyorsan veszíti az értékét. A BMW-k java része 320d. Emellett az is ellenérv, hogy kevesen akarnak majd 318d-t venni 320d helyett. De 320d-t meg ugye azért nem, mert iszonyat sok van belőlük.
Szóval már vételkor gondolni kellene az eladásra is. Kivéve, ha még 10 évig lenne használva, utána meg betolva a bontóba.
Én inkább egy TDI motoros autót vennék (ami a legtartósabb dízel), nyilván BMW-ben nincs ilyen, de Audiban, VW-ben és más VW konszernes kocsikban igen. Nem azt mondom, hogy a BMW dízelei széthullanak. Csak a TDI az bizonyított, örök, mint Eywa a Pandorán. Fenntartási költségekben is klasszisokkal a legjobb.
BMW-t sem írnám le, velük beszéltem személyesen is... rosszat azokról sem mondtak, csak a karbantartás hiányáról amit sokan elmulasztanak a BMW-k nél, mert nem annyi a költség mint valami olcsóbbnál, ezért van a" sok " probléma. Karbantartva szintén iszonyat tartósak a BMW dízelei is.
miért a BMW nem bizonyított? '98 óta van 320d, az értékvesztésről meg anyit, hogy benne van a kérdésben hogy e46-osról beszélünk ami 2 generációval ezelőtti 3-as bmw, az értékének nagyrészét már rég elvesztette...
a 318d-be ugyanaz a blokk mint a 20d-be ugyanúgy 2 literes, csak 116 ló a 150 helyett, ergo maga a motor egyátalán nem kicsi, nyomatéka bőven van, fogyasztani alig fogyaszt, és még a 116 lóerő is teljesen elég a dinamikus autózáshoz
Habár... Ha jobban meggondolom az, hogy régóta a piacon van valami, az még nem jelenti, hogy tartós és hibamentes is. A 2 literes dízel konstrukcióra elég sok panasz van a fórumokban. A TDI-k meg egyszerűek, nem romlanak és jól tuningolhatók, strapabíróak.
Megkérdezném hogy mennyi volna rá szánva?
ezt néztem ki
1,5 milkába kerül + 600k van még (olaj csere és a többi miat amit illik cserélni)
Mondjuk ez a linkelt 2002/11-es 134e km-rel szervizkönyvvel (ha végig vezetett) akkor nem rossz vétel 1.5 milláért árban sem (sokkal rosszabb állapotúak is vannak ekörül, olcsóbban meg roncsok). Szerintem sokkal tartósabb is lesz ez a változat, mint a 320d-k, bőven van benne tartalék.
Szomszéd szokott ilyeneket hozni eladásra, de már alig talál jót külföldön, mert már mindegyik jó vételt elhordták a kelet-európaiak. Meg kell nézni és ha jó, akkor lecsapni rá még mielőtt elviszi más. Alkudni már nem biztos, hogy engednek ebből (ha igen, akkor elkezdenék gyanakodni, hogy valami gixer van a kocsival). De az átírási költséget megpróbálkoznék belealkudni.
Alaposan átnézem majd, és ha láttom hogy tényleg karban volt tartva, valós kilométer akkor alkudni se fogok.. de azért picit nehéz elhinni hogy ennyi km van "csak" benne mikor 4-5 éves autóba belerakna 200k km-t
max arra tudok gondolni hogy nem megy olyan erősen mint várták... ezért adják el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!