Segitenétek egy motorral kapcsolatos kérdésben?
Nagyon jó.Én egy Aprilia rs 125 után cseréltem le és kb 2-3 út után már sikerült is térdig dönteni.Nagyon könnyen kezelhető az úton és megbízható.Ha egy kamiont előzök és jön szembe egy autó akkor nem kell satuféket fogni mint egy 600-as Hondánál,hanem kettőt visszaváltok,csőgáz és alig bírok kapaszkodni rajta :D.Csak ajánlani tudom.
Ami viszont negatív tapasztalat az az,hogy nem mutatja az üzemanyag szintet és ha belefelejtesz akkor simán ki tudod szárítani a tankot.
Motorikusan sincs rá panaszom.Ha rendesen szervizeled és cseréled benne az olajat akk nincs vele gond.
Az enyém 1999 évjáratú,tehát a széria legutolsó kiadása.
Visszaváltas 2-t és megy, nem mint egy 600-as Honda... ???
Melyik 600-as Honda nem tud megelőzni egy kamiont, beavatnál? Elhiszem, hogy tol a kis ZXR, de ne becsülj le egy 600-ast sem! Nekem CBF van, előnye, hogy ha szükséges, 3000-től 11500-ig használható nyomatéka van, szóval egy kamiont akár 6-ban is könnyedén meg tudok előzni vele. Ha visszaváltok 2-t, még könnyebben, de nincs értelme, ha 6-ban is tol mint egy mozdony :) (persze egy Goldwing mégjobban megy alulról, csakhogy az 3x akkora motorra hagyatkozik) A CBF a 600-asok közül szerény véleményem szerint a legjobban használható. Kulturáltan adja le erejét, ami egy földi halandónak bőven elég. Jól vezethető (bár ez relatív. Látam már Goldwingest párban motorozni úgy, hogy leesett az állam. ebből arra merek következtetni, hogy nincs nehezen irányítható motor, motorozni kell megtanulni), tényleg egy mindenes motor, a terepezést kivéve :) belefér szerpentinezés, pályázás, hosszabb túrák, melóba járás... Esetleg egy 1-hengeres 600-asra céloztál, mondjuk egy enduróra? Meglepődnél, hogy 140-ig hogy mennek! Olyan tempónál, ahol a sor4-es meg akar halni az alacsony fordulattól, az egyhengeres enduró szépen ki tud gyorsítani mindenféle rángatás/haldoklás nélkül. Nagy nyomatékjuk van, amiért nem kell sokat dolgozni, hogy előjöjjön. Szóval szintén, visszaváltás nélkül hamarabb megelőzné a kamiont, míg Te visszapakolnál kettőt, és a motorod nekilódulna olyan rendesen. Egy gyorsaságiról nincs is értelme beszélni, ott is vissza lehet váltani kettőt, de azon aztán tényleg kapaszkodni kell! :)
Teljesen igazad van.Tévedtem abban hogy nem írtam le e típust.Én egy Honda Hornet 600-on csináltam a vizsgát.Ültem mindkét motoron és tapasztalataim szerint a honda kicsit lomhább volt. mint a zxr.De lehet,hogy az iskolánál fojtva volt...nem tudom,de nekem az maradt meg,hogy a ZXR400 jobban "lép".
Az persze nekem is természetes,hogy egy CBR600(ami kb.88kw) maga mögött hagyja a 48kw ZXR-em :D
Köszönöm szépen,hogy kijavítottál ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!