Most rakom a B jogositványt, de szeretnék egy robogót közlekedésre, nézegettem több fajtát már régóta a körlámpás Aprilia Sr 50ek tetszenek, de nézegettem még f12őket meg aeroxokat is(NEM TUNINGOLNI AKAROM!!!). Azt tudom, hogy injektorosat semmi képpen nem szabad venni, sok ismerőst kérdezhettem, kikértem véleményüket de nagyon megoszott véleményen vannak. A motorra 200-250ezer forintom van. Nem szeretnék olyat venni amire kapásból 50ezret rá kell költeni szervizelésre. Előre köszönök minden véleményt/választ (Személyes tapasztalatot is szívesen meghallgatnék egy-egy típussal kapcsolatban)
Ennyi pénzből inkább egy 20 éves 1.0-s Suzuki Swiftet is tudsz venni.
2014. máj. 29. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 A kérdező kommentje:
Benne van a pakliban, de autót nem tudnék fenn tartani és régebb óta vágyom már egy robogóra, nem száguldozni szeretnék vele.:)
2014. máj. 29. 20:45
4/9 anonim válasza:
"de autót nem tudnék fenn tartani "
Ez mondjuk jogos. Autót valóban drágább, mint robogót, nincs az a kisautó, amit annyiból fenn lehet tartani, amennyiből egy robogót. Nos ebben az esetben a következőt javaslom: az Aprilia SR 50-es gépeket szeretni szokták, és egy 2007 körüli példány is éppen befér a keretbe. Csak ki kell fogni.
Aztán vigyázz nagyon magadra, ha robizol, az autós helyett is neked kell figyelned a dolgokra!! Nem viccből írtuk ketten is, hogy kiemelten veszélyes.
2014. máj. 29. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
100% hogy össze töri magát?:D Hát pff. Ennyi erővel a házból se tedd ki a lábad mert rád zuhan egy üstökös. Én a helyedbe letenném még mellé az A-t, maradna 150k-d gyűjtenél még mellé vagy 200k-t és vennék egy nagyobbat mint 50 ccm. Vgy vegyél simsont:D
2014. máj. 29. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
"Ennyi erővel a házból se tedd ki a lábad mert rád zuhan egy üstökös. Én a helyedbe letenném még mellé az A-t, maradna 150k-d gyűjtenél még mellé vagy 200k-t és vennék egy nagyobbat mint 50 ccm."
Meg még növelhetne is 5 centit a pélóján, és akkor sokkal több luvnyát megkapna.... a lehetne nem egyenlő a "van"-nal.
A robogók (főként a használati jellegük, a városi közlekedés miatt) lényegesen veszélyesebbek, mint a nagymotorok. Minden létező statisztika erről szól. Plusz robogón az ember jellemzően nem hord protektoros cuccot, csak a sztenderd sisak, meg ha úgy keltem fel, esetleg kesztyű....
2014. máj. 29. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Hát hordjon akkor:) bár én sem hordok csak sisakot. Az viszont igaz hogy duplán kell figyelni mindenre mert letolnak az útról a szemetek.
2014. máj. 29. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Vegyél gilera runnert vagy yamaha aerox-ot,nekem volt gilera runner 50-esem és teljesen megbízható volt 5 éven át volt nálam és egyszer sem állt meg a motorja,csak eladtam mert vettem egy 180-s runnert :D.Az aeroxok is nagyon jó motorok azok is kényelmesek,és szépek,de a runnernek kicsit stabilabb érzetet ad a futóműve.
2014. máj. 31. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 Esprimo Mobile válasza:
3-évet simsonoztam utána 16-évet mz-ztem. Mivel mostanába apámnak kellett az mz és városba magamnak elég egy robesz (és tököm kivan a ts elfuserált töltés rendszerével), vettem egy 4-ütemü piaggio liberty rst-t. Nincs tuningolva de végsebeségre viszi a 70-et. 50-el császkálok vele nagyobb szélben alig hallom ien tempónál a motor duruzsolását. Sajnos elég vézna a gyorsulása föleg egy mz után, elégé húzni kell a szarvát hosgy elvegyem az autósok kedvét az elözgetésröl de 2,5-2,7-lityóval elmegy. Söt amig nemvoltam hozászokva és nagyon óvatosan próbálgattam 2,3-literes fogyi is kijött. Nagy kerék, 2-személynek is kényelmes ülés , szép olasz külsö , nappal és sötétben is látványos egyedi stílusú müszerfal. Hátsó fék nem az igazi, de a jól adagolható hidraulikus elsöfékkel és a nagy kerekekk jó tapadásával ötvözve ojan kemény vészfékezéseket tud hogy szinte csoda hogy nem csúsznak meg a kerekek. Az 50-es roboknál szokásos 4-amperes aksi hején gyárilag 9-van, pöpecül indul hidegen melegen önindítóval. A berugókar viszont a 2-ütemüeknél remekül használható de enél a 4-ütemünél max meleginditásra használható, hidegen lehet rugdosni jódarabig. A legroszabb tulajdonsága a hozzáférhetetlen motorja, megbízható ,üzembiztos kis járgány de egy karburátortakaritás miatt szétkell bontani az egész burkolatot de még akkoris nehezen hozáférhetö( tervezem hogy szétvágom a sisaktartó alját és oldható kötésel rögzitem vissza, úgymár hozzáférhetö lenne). Más világ egy simsonhoz képest, vannak elönyei hátrányai, de egyértelmüen jobb egy simsonál számomra. Gondolom nem véletlen hogy az olasz és osztrák pósta ezt használja. Én ajánlom a liberty-ket.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!