Olasz vagy japán motor a jobb? vélemények?
szerintetek melyik a jobb?
Japán vagy olasz?
szerintem japán.
de a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok.
attól függetlenül válaszold meg a kérdést hogy milyen motorod van.
de bár leírhatod hogy milyen motorod van, csak ne az legyen hogy suzukid van és azért írod a japánt, vagy apriliád van és akkor olaszt írsz. azt írd amit gondolsz.
4-es
és melyik motorral voltál jobban megelégedve? melyiknek tetszett jobban a hangja? nekem az nem tetszik hogy V blokkos, és annak a hangja nem jön be.
kínaira nem voltam kíváncsi. kínai gyártmány között is van jobb rosszabb is, de viszont ami a kínaiból jó azért már elég sok pénzt kérnek. 200.000FT-vel adják olcsóbban mint egy japánt vagy olaszt? ha valaki új motort vesz mondjuk 3 millióé akkor nem azt a 200.000FT-ot fogja nézni, nem a kínait fogja megvenni...
ja meg egyszer mentem egy kínai munka kvaddal, keeway gtx 300-as volt.
szépen fel volt szerelve, jó nagy dög. televolt extrákkal, műszerfal, gombnyomással kapcsolható volt a 2 illetve 4 kerék meghajtás, vonóhorog, km óra, világítás, tárcsafékes, meg minden, automata váltós volt, volt egy váltója, előremenet, hátramenet, üres, de a váltüja is elég rendesen recsegett. alig akart megbirkózni egy kis dombbal. igaz 250 kg meg én rajta voltam, és az már 300 kg felett volt, és csak 22 lóerő. de állítom hogy a simsonom ami gyári az jobban gyorsul. jólvan nem sport kvad volt, hanem erdőbe való, de alig akart menni, rányomtam a max gázt, és csak pörgött pörgött, alig bírt megindulni. a fékek azok tárcsafékek voltak. de alig akart megállni.
Meg voltam/vagyok elégedve mindkettővel, nem azért váltottam, mert gond lett volna, szimplán csak nagyobbra vágytam.
Hangjuk mondjuk az különböző, mindkettőn a gyári rendszer volt. Suzukinak olyan mélyebb, dörmögősebb az alapjárat, magasabb fordulaton hangosodik de még mély marad, teljesen ráhúzva pedig süvít mint a legtöbb gép. Aprilia alapjárata olyan " pattogósabb " kicsit ráhúzva a gáz meg picit olyan lesz a hangja mintha valami gépfegyverrel lövöldöznénk, csutkán pedig ez is süvít.
Motorban ugye a különbség, egyik sor 4 a másik V4, amit észrevettem utóbbi azért érezhetően finomabban jár, bár GSX-R motorjára sem panaszkodhatok, de azért érezni a különbséget, főleg ha csak gurul az ember normális útfelületen.
RSV4 persze jobban is megy, Road módban is bőven érezni a különbséget, pedig ilyenkor elég erőteljesen le van fojtva, a 180-ból 140, és persze a nyomaték és hasonlóan. Sportban csak annyi a korlátozás, hogy 3. fokozatig nincs teljes nyomaték, Track pedig a mindent bele.
Hirtelenjében még nem tudom mit írhatnék róla, max ha lesz kérdés arra válaszolok szívesen.
jó hát persze hogy egy ezres V 4-es motor jobban megy mint egy 600-as sor 4-es sportmotor.
eleve 400ccm különbség, meg a V blokk az sokkal nyomatékosabb.
"jó hát persze hogy egy ezres V 4-es motor jobban megy mint egy 600-as sor 4-es sportmotor.
eleve 400ccm különbség, meg a V blokk az sokkal nyomatékosabb" kedves kérdező erre csak annyit mondok hogy egy olasz blokknak nincs párja, gyártsa azt akármelyik cég, ez úgyan így volt anno az AF1 és az RS szériákkal, hogy gyártották a Hondákat, Yamahákat, de azonos köbcentiben mindig alulmaradtak legyen az 50,125 vagy 250-es kategória. A saját RS250-em a gyári Suzuki V2-es blokkal nagyon gyenge volt, amint belekerült a Rotax 257-es egy hengeres blokkja, feltámadt az RS, jó az igaz hogy 100-on bevert 15-18 litert, de volt benne erő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!