Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit tegyek, hogy jobb legyen...

Mit tegyek, hogy jobb legyen a simson, kókányolás nélkül?

Figyelt kérdés

Sziasztok,

Nem szeretnék esti mesét írni, de szeretném ha nyárra jobban menne a simsonom, ugyanis megyek vele sokat túrázni.

A motorom 4 sebességes enduró 60 a vége.

Gondoltam rakok rá nagyobb 17 es lánckereket, picit nagyobb fúvókát összehangolva és lesz fúrva ( nem 60 ig... fölösleges akkor rövidebb életű lesz. )

Mik a hátrányai, hogy a 17 es lánckerék van rajta? Tényleg szarabb lesz? Ha igen mennyire?

Mit tudnék még tenni, hogy a motor jobban menne minimális kölcségekből?

Fontos lenne, köszönöm.



2014. ápr. 28. 20:56
 1/6 anonim ***** válasza:

Nahh:D

Ha már furatod, akkor legalább 60-70esre. Ugye ebbe a cm3 tartományba kapni legtöbbször a hengerfejeket, dugókat, stb. Tehát nem éri meg pár cm3-it fúrni rajta mert semmivel nem lesz jobb. Nagyobb lánckerékkel lassabb lesz a gyorsulás, de a végsebesség nagyobb. Nagyobb fúvókától így alapjába véve nem lesz gyorsabb vagy erősebb. Ha lesz is, max gyorsabb de annak már a hengerek látják a kárát mert nagyon magas fordulaton fog üzemelni. Szóval én azt ajánlom neked hogy vagy veszel nagyobb motort, vagy hagyod így ahogy van. Csak 1-2 fő dolgot cserélsz benne. Főleg túrához. Szimering stb. Egy simson akkor simson, ha nincs szétbarmolva. Egy ilyen német remekműt nem érdemes tuningolni. Nem szabad:) Elveszti a jellegét.

2014. ápr. 28. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Nem tudom mekkora túrákra gondolsz, a 60 nem olyan rossz. ( Az én 20 éves gépem 55-öt megy :) ). A lánckerékkel arra ügyelj, hogy jó minőségú legyen, egy ismerősömnek remekül rosszul illeszkedett tengelyen és alakkal záró kötést is szétbaromolta a cucc ( ugye ez egy oválishoz hasonló furat ). Nem igazán hozott egyébként forradalmi eredményt a lánckerék.

Én nem nagyon javaslom a henger fúrását ha még nincs itt az ideje, nyilván egy nagyobb henger több erőt visz bele ( itt nem a fúrásra gondolok ), de ahhoz már esetleg a főtengelyhez és a csapágyakhoz is hozzá kell nyúlni. Összességben egy jól karbantarott kis simsonnal vagány túrákat tudsz tenni. Tudom, hogy 60km/h nem egy észveszejtő sebesség (1000res sportmotorom is van ), de szórakoztató ám egy ilyen kétkerekű gépsárkánnyal is a röfögtetés - legalábbis nekem és most tényleg a szó legpozitívabb értelmében használtam a szórakoztató szót. Én a mai napig legalábbis élvezem. Neked sem kívánok rosszabb élményeket :D

2014. ápr. 28. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Leveszed a hengert, a kipufogó nyílást kireszeled padlón. A kipufogó könyökből levágsz annyit hogy a kipufogóba max 5 centit menjen bele. Így mindjárt 75-öt fog menni a lánckerék meg maradjon a gyári. A kipufogó véget is takarítsd ki meg a levegőszűrő is tiszta legyen a gyertya meg belevaló gyári. A gyújtásbeállítás jó legyen.


Én még 87-ben vettem egy új kék színű S51n-t és az első kettőt csináltam meg rajta bejáratás után. Nekem 78-at ment bármikor sőt ha jó formában volt a 80-at is vitte. 62 ment kettőbe.

2014. ápr. 28. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
A kipufogó nyílást nem szabad túlreszelni. Ajánlom a mihu féle minituningot.
2014. ápr. 28. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Túl reszelni azt nem kell valóban. Csak padlón kireszelni, nekem bejött az biztos. 26.000 km-el adtam el 90-ben és nem volt fúrva a henger de a 75km/h azt még mindig vitte :)
2014. ápr. 29. 02:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2014. ápr. 30. 16:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!