Van egy Audi A6 3, 0 TDI BMK motorkódú autóm. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Többi lent.
A következő lenne a probléma: kizárólag melegindítások alkalmával az indítás első másodperce után (kb felet vagy egyet teker a motoron az önindító) hallható egy kattanás) A kattanás pillanatában megáll egy pillanatra az indítás, (ha a klíma is be van kapcsolva az még fojt a motoron és van hogy meg is áll az indítómotor) olyan, mintha valami megakasztaná a motort. Önindító új, a régit kinyírta. A régi indítómotornál és az újnál is ugyanez a hiba fent áll. A jelenség kizárólag üzemmeleg motornál fordul elő 10- 15 perc állás és az azt követő indítás után. Ha ezután leállítom és ismét elindítom a motort, a hiba nem jelentkezik. Ahhoz hogy ismét elő jöjjön a hiba, a meleg motornak állnia kell legalább 10 percet. Ugyanakkor ha fél óránál többet áll a motor, indításkor már nincs ez a jelenség. Az olajszint emellett nőtt 3000km alatt kb.1,5 dl). Az porlasztók korrekciós értékei a +- 1- es tartományon belül vannak, a résolaj minden porlasztón azonos és egyenletes. Porlasztó hibára gyanakodtam (hogy visszaenged leállítás után és ezért nő az olajszint, valamint a folyadék összenyomhatatlansága miatt kattanik, de a korrekciós értékek a porlasztóknál jónak tűnnek. Valaki találkozott már ilyen hibával? Csatolok a hibáról egy youtube- os videót, itt kicsit lehet hallani amiről beszélek, bár van hogy sokkal határozottab a kattanás és a megállás is. A kattanás 00:06- nál hallatszik.
https://www.youtube.com/watch?v=BvLXdI_P1vw
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!