Külföldről autót venni mennyire éri meg?
Azt olvastam, hogy külföldi rendszámos autóval (magyar lakóhellyel) Magyarország területén nem lehet menni, tehát ebben az esetben a hazaszállítása csak utánfutóval történhet meg?
És az lenne a másik kérdésem, hogyha itt helyezem forgalomba milyen kiadásokra kell számítanom, milyen adókra, stb.?
Nyugodtan hazahozhatod export rendszámmal, nem foglalkoznak vele.
A forgalomba helyezés a regisztrációs adóval meg a műszakival drágább, mintha itthoni autót vennél.
Mennyire éri meg? Ha olyan autót szeretnél, amit kint megtalálsz, de itthon nincs belőle számodra megfelelő a kínálatban, akkor megéri.
Ha ilyen kérdések felmerülnek, akkor inkább olyat érdemes venni, amit már behozott valami kereskedő külföldről és akkor a forgalomba helyezést is elintézi. Saját kezűleg hozni sem lesz olcsóbb, cserébe még egy csomó utazgatás, probléma, utánajárás van vele.
A kereskedőnek úgy olcsóbb, hogy megvannak a kapcsolatai, külföldön sokszor biztosra megy (néha a kereskedőket is át akarják verni külföldön, de tapasztaltak, nem hagyják magukat) és egyszerre több autót is hoznak. A haszon amit rátesz az kb. annyi, amennyivel drágább lesz magánúton behozni. Ha úgy vesszük, a kereskedő megkeresi kint a legmegfelelőbb autókat és beviszi Magyarországra. Aztán lesz közöttük olcsó rossz, és drágább jó. A drágább jókat érdemes nézegetni náluk.
Hát én azért kereskedőtől nem vennék autót. Se külföldről behozottat, se semmilyent.
Ilyen pár száz, meg pár milliós kategóriában ez úgy néz ki, hogy igazi bontószökevényeket árulnak, törve voltak, rengeteg-rengeteg bajuk van, ami természetesen később jön elő. Kb. fillérekért megszerzik, legolcsóbban, kapcsolataik révén autóforma készül belőle, aztán eladják. Jó állapotú autó nekik is drága.. Így nem éri meg. Menj csak be bármelyik autókereskedésbe. Mindegyik, de legalább a 98%-uk törve volt. Persze a párszáz, pármilliós kategóriában..
A sokmilliósokkal már természetesen más a helyzet, azokat a nagy gazdag vagány csak úgy beadja, leszarja h mennyit kap érte, gyorsan kell cselekedni, nem lehet Ferrari-t a szabad ég alatt tartani, kell a hely a garázsban. Tehát ott a kereskedőnek úgy is van haszna, hogy az autó kitűnő állapotú. De olcsóbbaknál csak akkor van nagy hasznuk, ha roncsot, a szart eladják normál, megkímélt állapotúként..
Figyelj, tudok egy 97-es 5-ös BMW-ről, ami katalizátor nélkül, meg lyukas kipufogóval friss műszakisan állt a kereskedésben. Az a baj, hogy tényleg borzasztóan átverik az embereket. Nincs bennük erkölcs, nem éreznek se megbánást, se szánalmat. Csak magukra gondolnak, mindenki más le van szarva.
Sajnálom ha ezzel valakit megbántottam, de nekem 100%-osan ez a tapasztalatom az autókereskedőkkel. Természetesen tisztelet a kivételnek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!