Megéri külföldről behozni autót és itthon forgalomba helyezni?
Én most hozattam be hollandiából egy '96-os Audi A4 1.6 benzin-est, nagyon jó állapotban van, mindössze egy lengőkart kellett cserélni, most futómű stabil, motorja jó, váltó jó.
Kasztni rohadásmentes, gyári fényezés.
A kötelezőkön kívül (olaj, olajszűrő, vezérműszíj) nem is nagyon cseréltem mást a lengőkaron kívül.
200.000 forintba hirdették átszámolva, de 190.000-be elhoztam.
Szállítás ingyen volt, jó ismerősnek hála.
Regadó 75ezer forint, új forgalmi+új törzskönyv 12ezer, műszaki 16ezer, egyéb költségek 22ezer.
Ott vagyok, hogy ha minden megvan, 315ezer forintba van egy patent járgány.
Itthon a legolcsóbb magyar rendszámos 500.000 forint (ami olyan állapotban van, hogy a vételár felét még rá kell költeni.)
Szóval ha jó autót fogsz ki, jó áron, akkor simán megéri.
Ügyelj a köbcentire, és a környezetvédelmi besorolásra, mert ettől függ a regadó.
Vigyél magaddal egy hozzáértő embert (ha te nem nagyon értel hozzá) aki megtudja neked mondani mi milyen állapotban van.
Ha más nem, kereskedni megéri vele.
Megveszed, rendberakod, papírozod, költöttél 320.000 forintot, eladod 700.000be.
Remélem tudtam segíteni.
Jaaa, és a magyarországon levő külföldi papíros autókat nagyon messziről kerüld el.
Kivétel nélkül mindegyikben ott a hiba.
Attól is függ, melyik országból. A szokásos országokból (Ausztria, Németország, Svájc, Olasz) már nem annyira, mert ezekre az országokra rátelepedtek nagyon a kelet európai és közel keleti kereskedők, lerabolják a kínálatot és a maradékból válogathatsz, katasztrofális a helyzet.
A hollandoktól, belgáktól már lehet jó állapotú kocsikat szerezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!