Miért torpan meg a 125-ös etz-m 6500-as fordulatnál?
Mi lehet hogy megtorpan 6 ezres fordulatnál az mz?
Tehát láttam ilyen videókat, hogy üresben járatja, odahúzza neki a gázt és rögtön fent van a fordulatmérő 8 ezren.
Hát az enyémnek meg odahúzom a gázt, és 6 ezerig felpörög eéág gyorsan, 6 ezernél megtorpan, és vár pár másodpercet, majd elkezd elég hirtelen pörög 8 ezerig. Miért lehet ez? karburátor? mi lehet a karburátorral?
karburátor az teljesen tiszta lehet, 2 hónapja használom, akkor lett összerakva, 600 km-t mentem vele, és az idő alatt legalább 3-szor volt levéve a karburátor, minden alkalommal ki is lett tisztítva.
a gyújtás az jó.
én inkább fúvókák méretére gyanakodnék.
asszem 100-as vagy 105-ös főfúvóka kell bele, ebbe 115-ös volt mikor megvettem, most is az van benne, de viszont ez már meg van fúrva, mert elkopott a henger, meg sérülés volt rajta, szóval ez a 125 és a 150-es között van pontosan, szóval ez olyan 137 köbcentis. akkor az a főfúvóka nem lehet nagy, sőt lehet hogy kicsi is, vagy pont az a jó. 6500-nál megáll, vár pár mp-et és onnantól elkezd forogni tovább 8 ezerig, ez egy erős gyorsulásnál gondot jelent, mert akkor el kell váltani 6000-res fordulatnál, mert különben egy versenynél ha kipörgetem 6500 fölé, akkor elvesztem, mert több mp-ig 6500-as fordulaton várakozik, hiába van lecsutkázva a gáz.
a benzinszint egy picikével a jelzés felett van, de annyi még belefér.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!