Mi lehet a gond a motorommal? Adott egy 2000-es évjáratú Yamaha thundercat amivel számomra érthetetlen dolgok történnek (többi lent)
Ha az aksiba a feszültség jó marad akkor elvileg nem töltés a baja.
Egy ötlet, ellenőrizd a test kábel rögzítési pontját, ahol le van fogatva a test kábel, nincs e eloxidálva.
Hát nem merül le az aksi mert rá 2 órára megint elindul nem mondom h a töltöttségi szint ugyan annyi marad de elindul rendesen utána is!
Köszi a tippet meg fogom nézni
Ha nem marad ugyanannyi akkor meg főleg. Mivel új akksid van az még bírja az ilyen "szivatást". De egy régebbi akksid már rég le lenne merülve és később sem térne magához egy indítózás erejére.
Nem biztos hogy test baj lesz, de ha az van az tud érdekességet produkálni, engem autónál szivatott meg olyan szinten, hogy én is megvettem az új akksit és felújítattam a generátor és mégsem szűnt meg a hiba és annyi volt a baj, hogy ahol a testkábel csatlakozik a kasznihoz ott be volt rozsdálva a kaszni.
Mindenkinek köszi a válaszokat!
Sem test sem pozitív hiba nincs!Leszedtem a kábeleket nincs oxidáció korrozió.
Nem igazán értem még mindig h mi lehet a hiba...
A töltést megmértem van rendesen! Viszon ma elmentem motorozni a legnagyobb melegben és már nem egész fél óra alatt jelentkeztek a gondok.Már alapjáratom sincs de azt gondolom h ez másik probléma.
Tegnap este amikor már kicsit hüvösebb volt az idö akkor viszont semmi probléma nem volt vele.
Nem értem mi lehet a baj valaki nagyon okos segithetne!
Köszi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!