Simson Főtengely?
Simson Mza Főtengelyen ha kitömöm a sonka furatokat parafával akkor nem fognak kiesni ?
vlki esetleg próbálta már ?!
Na már megint... Miből gondolod, hogy az segítene a teljesítményen? Nagyobb lesz az elősűrítés mi?
A depresszió(vákuum) meg kisebb, úgyhogy kevesebb anyagot fog beszívni, amit aztán ugyanannyira nyom össze mint parafa nélkül, mivel a sűrítés egy viszonyszám, vagyis a beszívott anyagot X-ed részére nyomja össze, mindegy, hogy a beszívott anyag 1, vagy csak 0,8, mert attól még a sűrítési arány ugyanannyi lesz...
azért mert nincs pénzem sport főtengelyre.
és a tömött sonka furat,nagyobb elősűrítést biztosít.
valamivel forgósabb lessz a gép,
hülyeség nem hülyeség ezt mindenki maga döntse el.
eggyik ismerősömnek van 60ccm es simsonja,sport főtengellyel, sokkal jobban veszi a lapot mint az enyém.
és a gyorsulásban is elég érezhető.
ezért vagyok kiváncsi h parafával hosszú távon megoldható lenne-e.
igen ehhez már hozzászokhattunk itt, hogy vannak kretének, te legalább beismered, de azért azt még elárulhatnád, hogy mitől lesz nagyobb a sűrítés... ennyi erővel tegyél a simsonra 40 köbcentis hengert, akkor nagyobb lesz a kompresszió? Nem, mivel a lökethossz nem változik, és elmondom még egyszer, a sűrítés egy viszonyszám, vagy ha úgy tetszik ARÁNY.
Ha a te forgattyúsházad térfogata például 120 köbcenti, akkor abba 120 köbcenti levegő fér el, amit összesűrít a gép pl 4:1 arányba, ha te ledugózod a főtengelysonkákat, akkor a hasznos térfogatod lecsökken pl 100-ra, amit ugyanúgy 4:1 arányban fog összesűríteni. Tetszik érteni?
A haverod simsonja valószínűleg egyszerűen a jobb állapot vagy a normálisan beállított karburátor/gyújtás miatt megy jobban...
A sport főtengő nem sokkal drágább...Inkább spórolj még egy picit!És ahány motor annyiféle teljesítmény...
Lehet hogy neki jeladós gyújtása van,ez is sokat segít rajta :)
Értem én az itt leirtakat.
Csak egyszerüen nem értem miért.
Neki is megszakítós gyújtása van mint nekem.
Karburátor az övén 16n1 70 es főfúvókával "univerzális sportlégszűrővel" + gagyirezó ,nekem 16n3 75 ös főfúvókával és gyári légszűrővel és gyári nem kibelezett kipufogóval.
én szépen bejárattam ahogy azt illik. ő az első 200 km után csutka gázon használta.sosem vigyázott a motorjára és még is forgósabb.. :D de igy h már kilett filézve a főtengely téma igy nem értem h miért :D
Belátom ha tévedek nem állok le vitatkozni olyannal ki jobban ért a témához mint én.Ezért kérdezősködök h tájékozótabb legyek a témában. :)
Előre is köszönöm.
rezó és a sportlégszűrő.... :) Ezek miatt megy jobban,de nem értem hogy erre miért nem jöttél rá magadtól hisz parafázni akarod a főtengőd....
Jótanács:Sportlégszűrőt soha ne használj!
Amúgy gyári géppel sokkal többet elmész mint egy tunningal.
Én is kipróbáltam ezt a gagyi rezó dolgot..
találó nevet kapott ugyan is tényleg nagyon sokat rontott a teljesítményen. az összes fordulat szám tartományban semmit nem ért,nagyobb vlt a hangja meg mintha többet pörgött vlna.
de nagyon gyengének tünt a motor. visza tettem az eredeti kipufogót.. úgy húz mint még soha.. nagyon erős lett..
Mellesleg rájöttem mi vlt a gond :D
mikor kompressziót mértünk az övébe és az enyémbe övébe vlt emlékeim szerint 10. enyémbe pedig 7.5-8 körül.
És ma reggel jutott eszembe h persze h igy vlt mivel az én hengerfejemen a gyertya menet el volt nyalva és perselyezve vlt és kifújt mellette..
már egy újj henger fej van rajta ma mértünk kompressziót az enyém is 10 vlt. és most fordulékony a motor.
Szóval Köszönöm az összes választ.
Én voltam figyelmetlen,de legalább most már tudom h nincs értelme a parafázásnak.
Köszönöm a Segítségeket.
Mindnkinek ment a zöld kéz :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!