Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson Főtengely?

Simson Főtengely?

Figyelt kérdés

Simson Mza Főtengelyen ha kitömöm a sonka furatokat parafával akkor nem fognak kiesni ?

vlki esetleg próbálta már ?!



2014. máj. 18. 23:14
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Miért akarod kitömni? Jól van az így ahogy gyárilag össze van szerelve.
2014. máj. 18. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
48%

Na már megint... Miből gondolod, hogy az segítene a teljesítményen? Nagyobb lesz az elősűrítés mi?


A depresszió(vákuum) meg kisebb, úgyhogy kevesebb anyagot fog beszívni, amit aztán ugyanannyira nyom össze mint parafa nélkül, mivel a sűrítés egy viszonyszám, vagyis a beszívott anyagot X-ed részére nyomja össze, mindegy, hogy a beszívott anyag 1, vagy csak 0,8, mert attól még a sűrítési arány ugyanannyi lesz...

2014. máj. 18. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

azért mert nincs pénzem sport főtengelyre.

és a tömött sonka furat,nagyobb elősűrítést biztosít.

valamivel forgósabb lessz a gép,

hülyeség nem hülyeség ezt mindenki maga döntse el.

eggyik ismerősömnek van 60ccm es simsonja,sport főtengellyel, sokkal jobban veszi a lapot mint az enyém.

és a gyorsulásban is elég érezhető.

ezért vagyok kiváncsi h parafával hosszú távon megoldható lenne-e.

2014. máj. 18. 23:28
 4/12 A kérdező kommentje:
ezeket mind én is tudom. én sem hinném el ha nem én próbáltam vlna ki.
2014. máj. 18. 23:29
 5/12 anonim ***** válasza:

igen ehhez már hozzászokhattunk itt, hogy vannak kretének, te legalább beismered, de azért azt még elárulhatnád, hogy mitől lesz nagyobb a sűrítés... ennyi erővel tegyél a simsonra 40 köbcentis hengert, akkor nagyobb lesz a kompresszió? Nem, mivel a lökethossz nem változik, és elmondom még egyszer, a sűrítés egy viszonyszám, vagy ha úgy tetszik ARÁNY.


Ha a te forgattyúsházad térfogata például 120 köbcenti, akkor abba 120 köbcenti levegő fér el, amit összesűrít a gép pl 4:1 arányba, ha te ledugózod a főtengelysonkákat, akkor a hasznos térfogatod lecsökken pl 100-ra, amit ugyanúgy 4:1 arányban fog összesűríteni. Tetszik érteni?

A haverod simsonja valószínűleg egyszerűen a jobb állapot vagy a normálisan beállított karburátor/gyújtás miatt megy jobban...

2014. máj. 18. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

A sport főtengő nem sokkal drágább...Inkább spórolj még egy picit!És ahány motor annyiféle teljesítmény...

Lehet hogy neki jeladós gyújtása van,ez is sokat segít rajta :)

2014. máj. 19. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

Értem én az itt leirtakat.

Csak egyszerüen nem értem miért.

Neki is megszakítós gyújtása van mint nekem.

Karburátor az övén 16n1 70 es főfúvókával "univerzális sportlégszűrővel" + gagyirezó ,nekem 16n3 75 ös főfúvókával és gyári légszűrővel és gyári nem kibelezett kipufogóval.

én szépen bejárattam ahogy azt illik. ő az első 200 km után csutka gázon használta.sosem vigyázott a motorjára és még is forgósabb.. :D de igy h már kilett filézve a főtengely téma igy nem értem h miért :D


Belátom ha tévedek nem állok le vitatkozni olyannal ki jobban ért a témához mint én.Ezért kérdezősködök h tájékozótabb legyek a témában. :)

Előre is köszönöm.

2014. máj. 19. 00:44
 8/12 anonim ***** válasza:

rezó és a sportlégszűrő.... :) Ezek miatt megy jobban,de nem értem hogy erre miért nem jöttél rá magadtól hisz parafázni akarod a főtengőd....

Jótanács:Sportlégszűrőt soha ne használj!

Amúgy gyári géppel sokkal többet elmész mint egy tunningal.

2014. máj. 19. 01:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
100%
Hiába tömöd ki a lyukakat, ha marad 2 felömlős a hengered. Mivel nagyobb lesz a sűrítés a karterban ezért több teljesítményt kell a keverék összenyomására fordítani. Önmagában nincs értelme dugózgatni, ez egy komplett tuning része lehet, de ha olyat nem akarsz/nem tudsz csinálni, akkor hagyd az egészet a fenébe, sokra úgyse mész vele.
2014. máj. 19. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Én is kipróbáltam ezt a gagyi rezó dolgot..

találó nevet kapott ugyan is tényleg nagyon sokat rontott a teljesítményen. az összes fordulat szám tartományban semmit nem ért,nagyobb vlt a hangja meg mintha többet pörgött vlna.

de nagyon gyengének tünt a motor. visza tettem az eredeti kipufogót.. úgy húz mint még soha.. nagyon erős lett..


Mellesleg rájöttem mi vlt a gond :D

mikor kompressziót mértünk az övébe és az enyémbe övébe vlt emlékeim szerint 10. enyémbe pedig 7.5-8 körül.

És ma reggel jutott eszembe h persze h igy vlt mivel az én hengerfejemen a gyertya menet el volt nyalva és perselyezve vlt és kifújt mellette..

már egy újj henger fej van rajta ma mértünk kompressziót az enyém is 10 vlt. és most fordulékony a motor.

Szóval Köszönöm az összes választ.

Én voltam figyelmetlen,de legalább most már tudom h nincs értelme a parafázásnak.

Köszönöm a Segítségeket.

Mindnkinek ment a zöld kéz :)

2014. máj. 19. 15:21
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!