Az a problémám, hogy egy Astra f-et hajtok és amikor elindítom akkor rögtön visít az ékszíj, csak nagy gázfröccs után hagyja abba.Ma meg már amikor a kuplungot benyomtam akárhányszor ez akkor is rákezdett.Én azt veszem észre, hogy az alapjáratot nem veszi fel az autó, olyan mintha szalajtana az ékszíj.Kérlek segítsetek mi lehet a baj.
Ha jól tudom ez azért van, mert el van kopva. Vegyél egy újat és megszűnik a gondod.
2009. dec. 28. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
cseréld ki
2009. dec. 28. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
először a feszességét ellenőrizd. ha kell, állíts utána - általában ennyi elég, nem kell feltétlenül cserével kezdeni...
2009. dec. 28. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Próbáld ékszíjspray-vel befújni az egész szíj futófelületét, az talán segíthet valamit, csökkentheti a csúszást (amiért visít), de hosszútávú megoldást csak egy alapos csere jelenthet.
2009. dec. 29. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
De az is előfordulhat hogy valamelyik hajtott tárcsa szorul,(Vízpumpa,generátor,ékszíj-görgő stb.csapágyak egyike kampec),és ez adja a visító hangú ékszíj zajt.
2009. dec. 29. 06:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Astra baj,gumiágyas a gencsi alsó rögzitése(Ha nem ECO).Huzz utána ha a gencsi állítós,ha nem akkor PK szíjas és az automata feszítős.Milyen Astrád van? A spray eszedbe ne jusson,amibe kerül hozzá teszed a felét és veszel egy szíjat.
2009. dec. 29. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, de csak én érzem úgy hogy az alapjárattal is baj van, mert ekkor nem igazán találja meg csak remeg a motor és ilyenkor szaladhat meg az ékszíj?Vagy nem megfelelő az áramellátás.1998-as Astra F GL 1.4 8v sima motoros.
2009. dec. 29. 09:25
8/14 anonim válasza:
A szíj nem azért szalad meg,az alapjárat kérdés külön pro. lehet v.m hengered nem megy,gyakori a gyújtó kábel pro. Keress meg egy megbízható szerelőt,úgy látom nem nagy a gond nem nagy pénzért orvosolható.Segítenék de így gépen keresztűl nem megy.
2009. dec. 29. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
ékszíjat cseréld
___
alapjárat: nézd meg a gyújtáskábeleket (főleg a hengerhez legközelebbi darabokat) mert a meleg motorhoz odabújnak a nyestek és megrágcsálhatják, nekem is belerágott a '89-es BMW-mbe, ezt szigszalaggal orvosultok mert nemvolt nagy sérülés a kábelen.
ha ezt megcsinálod szépen húzasd ki utána az autót mert a gyertya mocskos lett és ilyenkor még mindig nemfog rendesen menni, húzasd ki, pl 4000 fordulatnál váltsd 4-esbe meg 5-ösbe..
ha nem a nyestes gond akkor valószínűleg az injektor alapjárati motorja
2009. dec. 29. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Hideg van...az autó nehezen jár és indul ilyenkor.
Ezek a régi motoros astrák már csak ilyenek...nem gúnyolódok nekem is ilyen van, még az évjárat is stimmel...
Az ékszíj meg azért csúszhat, mert télen sok fogyasztó terheli a generátort(világítás, fűtés stb...) ilyenkor a generátor úgy mond "fog", magyarul nagyobb ellenállást fejt ki, és így könnyebben megcsúszik az ékszíj.
Ellenőrizd a feszességet (ha jól emlékszem 27-es kulcs kell hozzá)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!